tirsdag den 3. marts 2015

Kreative løsninger


 
Da vi blev gift, ønskede vi os penge til nye havemøbler og valgte et meget klassisk sæt fra XL Byg, et sæt med et stort bord og 6 letvægts positionsstole. Vi kan hurtigt blive mange på terrassen om sommeren når grillen startes og den kolde hvidvin bliver fundet frem, så vi var ikke i tvivl om, at vi skulle have et stort bord.
 
Men det er som om, at når foråret kommer, så skal man også lige ind og lure på hvad sidste nye mode indenfor møbler til terrassen og haven er. Der er allerede mange fine havemøbler at finde hos XL Byg lige nu. Det er også nemt at manøvre sig rundt på Deres hjemmeside alt efter, om man søger at helt sæt eller en fin bænk til haven.
Jeg er også stadig helt vild med Rørvig sættet. Kiggede meget på det sidste sommer. Jeg synes, det er så fint og tilpas retro til mig. Det er dog ikke super praktisk, eftersom vi jo er en familie på 5.

 
Men jeg drømmer tit stort(!) og har også længe ønsket mig en bænk lavet ud af svaller. Synes simpelthen det rustikke træ er super dekorativt. Det er sådan lidt den dyre udgave af paller, tænker jeg. Min mand ryster dog på hovedet af mig, fordi svallerne for ham er et arbejdsredskab! Mon det lykkes mig at overtale ham.....
 


 
Billedet af bænken er lånt hos janbrolaegger.dk
Dette er et sponsoreret indlæg
Jeg er blevet bedt om at skrive om XL Byg
Ord og mening er min egen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)