fredag den 3. oktober 2014

Love yourself

 
Grey Soft habitjakke fra H&M // Noisy May stretch jeans // Bløde ballerinaer B&CO
 
Habitjakken er faktisk et loppefund fra i sommers, købt af dejlige Mette til en 10´er
 
------
 
Det er lidt sjovt med de her "What I wear" billeder.
 
Det er Anna der knipser løs, og bagefter kigger jeg billederne kritisk igennem.
Ofte er jeg ikke tilfreds, kender I det?
 
Hvorfor ser vi kvinder så kritisk på os selv?
Bliver vi nogensinde tilfreds?
 
Tit tænker jeg på den 20-årige skønne kvinde, der sagde til mig,
Libbie du ser sgu da godt ud, tænk på at du har født 3 børn!

Tusind tak til alle som deltog i min Haribo/HAY giwe away
60 deltog og Random Org valgte nr. 9
 
 Kan I alle have en fantastisk weekend, kh Libbie

6 kommentarer:

  1. Tror aldrig man bliver tilfreds! Når jeg ser 10 år tilbage tænker jeg: Hvad brokkede du dig over? Du var smuk og slank!
    Om 10 år tænker jeg nok ligesådan ;)
    God weekend!

    SvarSlet
  2. Du har intet at være utilfreds med!...og at du samtidig er indehaver af det dejligtest smittende smil, humor og en personlighed man ikke kan andet end at elsker - ja, så er der ingen grundt til at klage ;o).

    Hilsen hende, der i den grad kan genkende selvkritikken :o(

    God weekend!

    Ps. - kan det passe at jeg har nr. 9!? :o)

    SvarSlet
  3. Smukke dig. Du er så smuk og dejlig -skæppeskøn indeni og smækkerlækker udenpå:-)
    GOD WEEKEND. kram

    SvarSlet
  4. Du ser da super godt ud :-) god weekend. Kh Maria

    SvarSlet
  5. Du ser super godt ud :)
    Og har et dejligt smittende smil.

    God weekend
    Kh. Linette

    SvarSlet
  6. Det har du ret i, vi er kritiske og aldrig tilfreds. En klog sagde en gang til mig, at man skal være tilfreds med sig selv. Prøv at se billeder der 10 - 20 - 30 år tilbage så tænker man "bare jeg så sådan ud" så det vil man jo også tænke om 10 år, om det selv man er idag om 10 år :-) Jeg synes også du er en smuk kvinde i alle dine outfits - også uden at tilføje fødslen af 3 børn.

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)