tirsdag den 9. september 2014

Hvad forlanger vi, og hvad forventer vi?


Med 3 børn på matriklen synes jeg, at jeg har god erfaring med overtøj.

Vi har afprøvet et hav af mærker, jeg nævner lige i flæng
Lego Wear, Reima, Didrikson, H&M, Milk Cph., Mikk Line og Name It

Jo jeg har været vidt omkring. Color Kids har jeg altid gået en stor bue udenom,
de har altid virket så stive og smalle synes jeg, og det har altid været mindst ét af
mine krav, plads til bevægelse og minus "stivhed".

Jeg har valgt denne model til Emil, synes den er praktisk i farverne,
 og den friske lime grønne giver lige dragten et frisk pift.
Designerne er i år gået all in på fede detaljer, uden at dragten dog virker upraktisk.

Flyverdragten er testet efter internationale standarder, den lever op til alle
sikkerhedskravene inden for EU's standarder.

Den er testet for vandtæthed, tapede sømme, riv og slidstyrke,
farveændring, udseende, holdbarhed, sikkerhed og åndbarhed.

Den tåler tørretumbler, det undgår jeg dog altid, så vidt det er muligt, jeg vasker heller ikke
dragterne særlig ofte. Tit kan en stiv børste sagtens tage det værste mudder når den er tør!

...også derfor at jeg har valgt en mørk dragt.

Der er ekstra isolering på bagdelen og så har den justerbar elastik i taljen,
virkelig et must til min lille spinkle Emil.

Så nu kan vinteren bare komme an, jeg er klar!
 
 
 Friends flyverdragt grå med stjerner Str. 86-128

Flyverdragterne fra Friends kan købes i flere modeller og designs i din nærmeste Kvickly
Vejledende udsalgspris er 649,95kr

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)