torsdag den 21. august 2014

Vægtæppe ala Victor

 
Victor elsker sin mormor højere end noget andet.
 
Men han var også kun 6mdr gammel, da jeg flyttede fra hans far og ind i mit barndomshjem.
Her boede Anna, Victor og mig sammen med mine forældre i over 1 år.
Der er kun smil og gode minder fra det år.
 
Nå, men når Victor og mormor er sammen, finder de altid på alt muligt.
I går kom han hjemme med dette smukke vægtæppe, som han har vævet til mig.
 
Jeg elsker det!
 
Vil have det gjort klar til ophæng og tænker måske nogen små perler forneden.
 
.....fortsættelse følger

5 kommentarer:

  1. Hvor er det fint! God idé med perler (evt. Hamaperler)! :-)

    SvarSlet
  2. Dejligt med et godt bånd til mormor. Det har jeg heldigvis også til min - og begge drenge forguder deres. Hvor heldig kan man være ;o))

    SvarSlet
  3. Hvor er det sødt.
    Mormødre er bare noget helt særligt. Elsker også det at min mor (og far) er for Magnus:-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)