torsdag den 24. april 2014

Følger du mig...og følger jeg dig?

 
Line, som blogger på XoEinDing, har tidliger skrevet dette indlæg om lysten til at lære
sine læsere bedre at kende, som hun skrev:"Følger du mig...og følger jeg dig"
 
Den tête vil jeg gerne afprøve. For vi skal dælme have mere gang i blogland...
 
Jeg følger rigtig mange forskellige bloggere og inspireres dagligt, men jeg er ikke i tvivl om,
 at der er mange flere fantastiske inspirerende søde kvinder out there som jeg overser!

Så derfor vil jeg gerne at I "sælger" Jer selv herunder i kommentarfeltet,
naturligvis hvis du har lyst og hvis du har en fornemmelse af, at jeg ikke kender din blog.

Jeg håber I vil lege med og glæder mig til at finde frem til nye favoritter i blogland.

Let the show begin

35 kommentarer:

  1. Det var da et fantastisk initiativ! :-)

    SvarSlet
  2. tror vi kender hinandens blogge ... jeg kender da din :-)

    SvarSlet
  3. vi kender sikker også hinanden, for du dukker da op i min blog roll hele tiden. Om du kender mig ?? Det må du jo finde ud af.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Go' ide! Hver dag kommer mange jo forbi ens blog, men hvem er de egentlig? Og hvem, af dem der kommer forbi, har man ingen anelse om, hvem er?

    Nå, men jeg kigger i hvert fald ofte forbi din blog - og fornemmer, at du også titter forbi min ind i mellem. :-) Win-win!

    SvarSlet
  5. Jeg følger dig og du følger mig ;-) det er jeg rigtig glad for, begge veje faktisk. For jeg nyder alt den inspiration jeg finder herinde, og din kommentar inde hos mig i dag gjorde mig glad.

    SvarSlet
  6. ved vi følger hinanden allerede, men det er da en super ide :) måske jeg skulle stjæle den en dag ;)

    SvarSlet
  7. Jeg følger dig, men jeg aner faktisk ikke, om du følger mig. :) Jeg er fascineret af, at du er så god til at sy. Det er noget af det, jeg kæmper med at lære, for jeg er vild med alle typer af håndarbejde. - Og helst i en kontekst, der er lidt anderledes. Derfor er jeg fx begyndt at kniple min egne mønstre, som er inspireret af rock & roll og et mere grafisk udtryk end det traditionelle. :)
    Jeg håber, at du kigger forbi.
    Kh Astrid

    SvarSlet
  8. Jeg har fulgt dig i lang tid og tog også dig med på råd da jeg overvejede at lukke min lille blog ned. Efter dine ord derinde valgte jeg at beholde bloggen, har desværre ikke rigtig fået gang i den da jeg ofte tyer til og istedet, men kunne være man skulle forsøge at få pustet liv i bloggen nu. Håber du vil kigge forbi og melde dig som læser kære Libbie.

    SvarSlet
  9. Jeg tror godt du ved hvem jeg er søde Binemor.
    Du har været en af de første blogs, jeg har fuldt, og jeg nyder at læse dine indlæg og se dine dejlige billeder på IG.

    Mvh Helena
    Madebyme-helena.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Super god ide Libbie - jeg har lidt på fornemmelsen af festen foregår på Instragram i øjeblikket, og det er sikkert et skønt sted. Jeg har overvejet det, men lige nu besluttet at jeg har nok at se til i det virkelige liv ;-) Så min skærmtid er primært dedikeret til blogs.
    Jeg ved ikke om du følger med hos mig... Jeg blogger om syning og hækling primært - syer mest børnetøj og tilbehør men efterhånden også tøj til mig selv. Jeg øver mig rigtig meget i at blive bedre til at sy og nyder at deltage i blog udfordringer som fx Nyt mønster hver måned - så kommer jeg nemlig lidt ud over stepperne ;-)

    SvarSlet
  11. Jeg har fulgt dig i lang tid.. du har en meget inspirende blog og jeg nyder at besøge den...
    synes det er en fantastisk ide at finde ud af hvem der kigger forbi ens blog...
    jeg har været lidt fraværende på min egen blog i et stykke tid... men er på vej tilbage nu...

    SvarSlet
  12. Jeg følger din blog og nyder at blive inspireret. :-)

    SvarSlet
  13. Ja, jeg følger din blog, - er vist ikke så god til altid at få lagt en kommentar, - det må jeg blive bedre til:-) Synes du blogger om nogle dejlige ting. Om du følger mig, ja det ved jeg ikke helt, ved du har været forbi i sidste uge, men ellers æhhh. Jeg blogger om det kreative, jeg får lavet mest syning, men også strik, broderi og lidt hækleri, og dertil hvad der falder mig ind, og ja så kommer der også en lille boganbefaling en gang imellem.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
  14. Ja!! Jeg følger dig -og nyder dine dejlige indlæg :-) Du følger også mig, og det er jeg selvfølgelig glad for ;-)
    Jeg har lige fundet dig på insta og glæder mig til også at følge dig derinde nu :-) :-) :-)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  15. Slet ikke skidt :) Jeg har længe "brokket mig" / undret mig over at en del bloggere var så dårlige til at kommentere, men lige så snart der er en give-away så er der en del aktivitet...Ikke fordi jeg ikke vil have at ikk skal deltage, men det virker bare så underligt ( lidt a lá; jeg gør kun noget for mig selv, hvis JEG selv får noget ud af det)....Eller er det mig som er lidt langt ude hvad dét angår!? ;)

    Jeg har selv overvejet at begynde at skrive indlæg om andre bloggere, deres 'hjerteblod' og hvorfor jeg følger dem, - lidt som en anbefaling.
    Hvis der er nogen som ku tænke sig at lege med, kan I jo sende mig en mail og jeg kan se om det er noget der er tilslutning til?
    ......Bare en tanke, håber det er OK jeg deler her hos dig Binemor :)

    // Rikke //
    CUPCAKE-STYLISTEN

    SvarSlet
  16. Jeg følger dig, og har gjort det længe. Jeg tror faktisk ikke at du følger mig. Men jeg ved at på Instragram følger du mig. Så du kender mig lidt.

    SvarSlet
  17. Jeg følger med og kigger tit forbi og undres bl.a. over hvordan du finder tiden til alle de fede sy-sager. Hver gang jeg ser en 6-kant herinde rusker det op i min iboende trang til selv at sy et sengetæppe i patchwork og hvem ved, måske er der lige pludselig et billede af et sengetæppe på min blog:-)

    SvarSlet
  18. Jeg følger dig her på bloggen og på ig. Du er velkommen til at følge mig.
    Vi har forskellige hobbies, men jeg inspireres alligevel af dig, og især hvordan du får tid til det du holder af i en travl hverdag.
    På gensyn
    Mvh Ditte

    SvarSlet
  19. Jeg følger dig her på bloggen og på ig. Du er velkommen til at følge mig.
    Vi har forskellige hobbies, men jeg inspireres alligevel af dig, og især hvordan du får tid til det du holder af i en travl hverdag.
    På gensyn
    Mvh Ditte

    SvarSlet
  20. Jeg har fulgt dig i længere tid, og kigger ofte forbi din blog. Om du følger mig ved jeg ikke, men du har flere gange lagt en kommentar hos mig. jeg nyder når folk giver sig tid til at skrive en lille kommentar, så man får lidt feed back på sin blog.
    Jeg tror også flere og flere bloggere tilslutter sig Instagram, og det er jeg ikke nået til endnu. :o)

    SvarSlet
  21. Ja selvfølgelig. Synes bare ikke at det blev til noget sidste gang... :/

    SvarSlet
  22. Eg er fast følgjar av din fargerike, fine blogg :) Vi har verkeleg same interessa for vintage stoff :)
    Om du følgjer meg, er eg usikker på, men du er hjarteleg velkomen :) Så kanskje du lærer litt nynorsk i same slengen ;) Håpar òg eg kan inspirere deg til hekling, som eg sjølv er svært opptatt av :)
    Kreativ klem, Kristin

    SvarSlet
  23. Jeg kan se at jeg findes på din blogroll, men måske du ikke ved at jeg ofte kigger forbi dig efter inspiration.
    Tak :)

    SvarSlet
  24. Sikke en god ide!
    Jeg ved ikke om du følger min blog, men ved at vi følger hinanden på instagram :)
    Synes din blog er super inspirerende! Måske jeg også låner overskriften til et indlæg.. Det er en god måde at få gang i blogland! :D

    SvarSlet
  25. Jep - og lad og få lidt mere gang i blogland igen.

    SvarSlet
  26. Det er jeg ret så sikker på du/vi gør... Jeg har i hvert fald fulgt dig længe og jeg elsker når dine kommentar dukker på ved mine blogindlæg :o)

    SvarSlet
  27. Du dukker da op på hvergang du skriver. Men det kniber med at afterlade en kommentar, men sådan er det sikkert for de fleste. Men efter at det er blogloving der læses fra, kan det være svært at følge med hven der læser ens blog.

    SvarSlet
  28. Vi følger hinanden. Jeg kan især godt lide at følge dine syprojekter-det inspirerer mig. Du har også introduceret begrebet upcycling for mig-det er noget jeg vil prøve af selv i fremtiden!

    SvarSlet
  29. Jamen jeg er også en af dine følgere.. :o) jeg ved faktisk ikke om du følger med hos mig.

    Jeg finder inspiration i dine syting og som du ved, så høstede jeg lidt på dine erfaringer da jeg holdt blogtræf.

    Lige pt er der rigtig mange kager på min blog, fordi det lige er sæsonen for konfirmationer og fødselsdage i omgangskredsen, men på bordet herhjemme ligger der en saks og en masse stof, som gerne skal omdannes til børnenes garderobe samt lidt stof til en kjole til mig selv. :o) Nu skal jeg nemlig have sparket mig i gang med at sy til mig selv igen

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det skønt med den slags indlæg. Jeg løb lige kommentarerne igennem og fandt traks 9 nye blogs at følge. :o) Jeg elsker den inspiration der er i Blogland.

      Slet
  30. Vi følger hinanden... Og jeg elsker hvert indlæg du laver og hver kommentar du skriver hos mig :)
    Elsker blogland, selvom jeg ikke har været så flittig herinde det sidste stykke tid.

    SvarSlet
  31. Skøn ide Libbie. Ja, også at få lidt ny inspiration i Blogland.
    Jeg nyder at følge dig, inspireres og røres. Dine indlæg er fyldt med ideer, men også med gode tanker og overvejelser. Du har altid en varm og god måde at kommentere på -ofte med humor. I like:-):-)
    Kh Jonna

    SvarSlet
  32. Fin idé med dette indlæg. Jeg kigger forbi dig tit og ofte. Du er en evig kilde til inspiration. Jeg overvejer at lave et love-link-indlæg og sprede lidt kærlighed og opmærksomhed til de blogs, hvor jeg selv finder inspiration. Kh Mette

    SvarSlet
  33. Du har så dejlig at følge. Du er god til at give inspiration, er positiv og bobler af overskud :-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)