søndag den 2. marts 2014

Tik-tik-tik-tik yderst beroligende for sjælen


Vi bor i et skønt miks af alt mulig interiør.

Noget er nyt, noget er fra mit "tidligere liv", noget er fra Tommis ungkarlehybel,
en del arvegods, brugte møbler købt af venner, møbler fra genbrug etc.

Jeg har ikke som sådan en stil. Jeg kan lide enkeltheden i mange forskellige ting.
Jeg kommer aldrig til at bo minimalistisk og kommer aldrig til at følge en trend.

Køkkenuret herover er fra Tommi´s bedstemors køkken. Inden vi skulle op og tømme hendes
lejlighed, sagde jeg til Tommi at det ur ku´ jeg godt lide. Vi var heldige og fik det med hjem.

Nu hænger det under køkkenhylden og tikker noget så beroligende og fredfyldt.

Dens dybe mørkeblå porcelæn er smuk og enkel og jeg synes det hænger perfekt her hos os.
 
 
Den lille fine (igen) blå porcelæns krukke stod også tilbage i lejligheden og kaldte på mig.

Sammen med den fine pastelgule flakon, som min mor har hæklet til mig,
blev det et fint lille match.

6 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle fine ting, Libbie. Ting skal også helst have sjæl hos mig - så er det altså sjovest :)

    SvarSlet
  2. Sikke smukke ting!
    Jeg kan godt forstå, du faldt for det fine ur.

    SvarSlet
  3. Jeg kan da godt forstå, at du faldt for det ur! :-)

    SvarSlet
  4. Du har et hjem med personlighet - det er da bare så mye hyggeligere enn de som stadig skifter ut sine ting for at de skal passe til de siste trender. Fint ur- det passet veldig godt under den hyllen. :)

    SvarSlet
  5. Det er da et rigtigt flot ur, meget enkel og klassisk udstråling , det kan jeg godt forstå du gerne ville eje... :-)

    SvarSlet
  6. Jeg kan så godt li når tingene har en historie, og oven i købet er pæne ;-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)