mandag den 3. februar 2014

I en håndevending!

 
Lørdag, efter vi havde flyttet med min mormor, skulle Anna, Victor og Emil naturligvis
med over og se til hende. Hurtig som en ninja fik jeg lige smurt et par sammen-klappere
til dem (så de ikke åd sig mætte i småkager og fyldt chokolade!)
 
 Ungerne har fået lov til at teste de nye Cheez Dippers med fuldkorn, så dem greb jeg også
lige i køleskabet. Nemt og en super lille ekstra ting til madpakken. Snacken er et godt
alternativ til alt det søde, da den har masser af kalcium fra osten og gode fuldkorn i kiksen.

Det hele gled ned uden brok, sjovt at en madpakke nogen gange bringer mere lykke end andre!

Alle 3 børn var dog enige om at de "gode gamle" Cheez Dippers med grissinistængerne
smager bedre end dem her med fuldkorn. Tror måske fuldkornskiksen er for tynd og lille,
hvor der er mere "bid" i de små tykke grissinistænger,
men dem ku´ man vel også lave med fuldkorn??
 
Hvis der ellers skal gives gode idéer til at bekæmpe ulvetimen, er der også masser af sjov og elektronisk leg på Denleendeko.dk eller bogstavspil på facebook hvor alfabetet kan trænes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)