mandag den 13. januar 2014

Another bag // One more winner

 
Denne syet i fedt plettet denim, rester fra mit mesterstykke (som endnu ikke er færdig)

Kommer tid, kommer råd...måske et projekt til vores 4. Krea-weekend som ligger lige om hjørnet.
Nøj hvor jeg glæder mig!

-

Trommehvirvel - og nu til en vinder!

Der var 39 lodder i puljen og random org valgte lod nr. 33

Trine Kristiansen som skrev:
Jep plaster kan vi også klare, men alt derudover og jeg går helt i panik! Tror jeg, for jeg har ikke oplevet det endnu 7-9-13. Knægten er 2 år, og forholdsvis skadesfri indtil videre. Dog er han for tiden besat af at få plaster på, pga. "Totte til lægen" haha :-)
 
Trine vil du sende mig en mail.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)