onsdag den 4. december 2013

Tja, why not...?

 
 
Jeg er blevet en vaskeægte Buzzador, og min første opgave bliver at teste
Dettol istedet for den håndsæbe vi normalt ellers bruger.
 
Dettol No-Touch Hand Wash System slår på at den mindsker spredningen
af bakterier og virus, jeg tænker, at når man pumper på den normale sæbepumpe,
jamen så vasker man jo fingrene bagefter...(?)
Jeg ved naturligvis godt at et "gammeldags" stykke sæbe er en sand bakteribombe
som bare ligger og ulmer.
 
Nå men jeg synes systemet her er vældig smart, og jeg tænker, at det måske gør
håndvaskning lidt mere til en leg for børnene.
 
Har du lyst til at blive en Buzzador og Buzze forskellige produkter?
Så send mig en mail

3 kommentarer:

  1. Vi har også en lignende sæbe tingest og den er et hit ;-)

    Buzzador lyder spændende ;-)

    SvarSlet
  2. Vi har også siddet, og moret os lidt over den reklame, at man skulle mindske bakterierne ved netop, at bruge den håndfrie sæbepumpe... jamen det er jo lige præcis det den skal gøre, at du vasker hænderne bagefter ;-) men sikkert et hit blandt børnefamilierne ;-)

    SvarSlet
  3. Men der sidder ingen bakterier tilbage på pumpen - det er det der er smart :-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)