tirsdag den 8. oktober 2013

Verdens første blogtræf i Toftlund

 
Kreative skønne kvinder mødte talrigt op til "min" by,
24 endte vi med at blive, ét afbud pga sygdom desværre.
 
Vi havde nogen dejlige timer sammen og snakken gik lystigt!
 
Jeg fik så mange flotte gaver og blev så inspireret af alle jer andre,
så jeg er fyldt op, på den gode måde.
 
Jeg har stadig billeder i kameraet og gaverne er ikke pakket væk,
ja sponsorgaverne er end ikke kommet op af tasken.
 
Så bær over med mig, I har mange indlæg til gode.
 
De kærligste hilsner
Libbie

21 kommentarer:

  1. Tak for en herlig dag med masser af hyggelig samvær og inspiration.
    Tak for al arbejdet du og Lena har lagt i det:-)

    SvarSlet
  2. Selv tak for et godt arrangement, det var virkelig en skøn dag med masser af insiration og hyggeligt samvær med andre som elsker at være kreative.

    SvarSlet
  3. TUSIND TUSIND tak for et super arrangement. Det var SÅ hyggeligt. Jeg er heller ikke kommet så langt med udpakning men det kommer :-) Skal nok lige sende det billede til dig.

    SvarSlet
  4. Sikken dog overskrift, Lubbie! :) Håber ikke at det var den sidste blogtræf i Toftlund. Jeg ville gerne tage turen igen, selv om det er en afstand for mig ;) Jeg er klar over at det er et stort stykke arbejde du og Lena har gjort før og efter mødet - dejligt at I ville bruge jeres tid på det. Mange tak for en god dag!

    SvarSlet
  5. Ser frem til at læse om jeres blogtræf ☺

    SvarSlet
  6. kanon overskrift, - det er vel så sandt som det er skrevet ;)

    // Rikke //

    SvarSlet
  7. Det var helt bestemt mit verdens bedste blogtræf.
    Jeg har nået rundt på nogen af alle deltagernes blogge, men ikke alle endnu det kommer. Det er nogle vildt spændende blogge I alle har - jeg bliver i den grad inspireret.
    Lena og Libbie I har har lavet et super flot blogtræf ;-)

    SvarSlet
  8. Jep overskriften stemmer ;O) tak for en super god dag, glæder mig til der kommer mere af slagsen, kan fornemme, der allereder er nogle der pusler med tanke om træf til forår, jeg er klar ;O)

    Mona

    SvarSlet
  9. Var simpelthen så ærgerlig over at jeg havde andre planer... Var mange jeg gerne ville have truffet IRL... Håber du gør det igen...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  10. Vil også gerne til blog-træf - der bliver bare ikke holdt så mange her i københavnsområdet. Det ser godt nok hyggeligt ud.
    Heidi

    SvarSlet
  11. Ser også ud til I havde en lige så skøn dag, som vi havde til blogtræffet i Hjortshøj.

    SvarSlet
  12. Man kan bestemt ikke påstå at Toftlund er en by der er ramt af " udkantsdanmark diagnosen ", og et stort hurra for det.... Har 2 unge mennesker der går på STUK, og derfor er jeg ofte i byen og handle, dejlig by, der holder og klarer sig godt..... Og nu også med verdens første blogtræf... Thumbs up her fra.... :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor sjovt Heidi!!!
      *ha ha* ja vi prøver da at have fingeren på pulsen.

      Slet
  13. Tusind tak for en fantastisk dag, søde Libbie :)
    Det var bare en super hyggelig dag!!!
    Knus

    SvarSlet
  14. tusind tak for en helt fantastisk dag, jeg var også helt fyldt op med gode indtryk og kriblen i fingrene for at komme i gang med nye kreative projekter, efter at have hentet en masse inspiration hjem :-)
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  15. Ih hvor hyggeligt!! Desværre havde jeg planer denne weekend. Jeg kører gerne til Toftlund...jo jo har skam besøgt din by ved flere lejligheder, da vi havde et vennepar, der boede i byen. Peter var faktisk sous chef i Brugsen i Toftlund. Nu bor de der ikke mere, men så må jeg jo komme og besøge dig :-) Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ahrmen Viola, hvor er verden da igrunden lille!
      Du er altid velkommen hos mig, ja det er alle bloggere, jeg kan hurtigt smide et par kopper kaffe på kanden. Malene/fru overby sørensen gjorde det jo. Hun kom forbi og vupti vi svingede bare så godt med det samme. Skide hyggeligt.

      Slet
    2. Hele, jamen så siger jeg tak for indbydelsen :-)

      Slet
  16. Det lyder som en rigtig god dag ;-) Super godt initiativ, go'e damer !
    kh Hanne

    SvarSlet
  17. Mange tak for sidst, Libbie :-) Det var SÅ hyggeligt at møde dig og alle de andre skønne piger i virkeligheden.
    Kh Line

    SvarSlet
  18. Blogtræf er et virkelig skønt koncept!- glæder mig til at se og læse mere om Jeres:-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)