mandag den 30. september 2013

Hama kunst

 
Jeg har haft gang perlerne her i weekenden.
Junette fra bloggen Pattern Like har inspireret mig via hendes instagram profil
 
 
 Tungen lige i munden og så bare derudaf..
 
 
 3.364 perler senere
 

Jeg vil have det færdige bræt limet op på en tynd træplade.

Planen er at det skal hænge i mit køkken,
så skal jeg bare have manden overtalt til at lave hul i væggen...
 
 
Sent i går begyndte jeg så på et nyt, samme mønster men nye farver...

Mon jeg er dygtig nok til at lave mit eget mønster...?!

I skal prøve at søge på @lisahaulrik på IG, shit mand hun er dygtig!

10 kommentarer:

  1. Den er så flot...

    Jeg har godt lagt mærke til at det kommer mere og frem med de der nærmest marrokkansk inspirerede perleplader...
    Jeg kan godt lide det :0)

    SvarSlet
  2. Ja super fint, og sikke et kæmpe arbejde:) De ville også være super fine at bruge som en form for bordskåner til vandflasker, skåle mm:)
    Og selvfølgelig kan du da lave dit eget mønster..

    SvarSlet
  3. Det er rigtig flot og så er der bare noget super hyggeligt ved at sidde og lege med perler... Elsker det.

    SvarSlet
  4. Wauw Libbie hvor ser det godt ud og sikke et arbejde.
    Jeg er vildt imponeret ;-)

    SvarSlet
  5. HOLD DA OP et kæmpe stort stykke arbejde. Jeg synes det er et virkelig smukt mønster, og er mest vild med farverne i det nye projekt. I loove :)

    SvarSlet
  6. For fisen da et stykke arbejde - det ser vildt godt ud, Libbie!

    SvarSlet
  7. De bliver rigtig flotte - det er så hyggeligtv at sidde me dog man slapper af på en rigtig dejlig måde. Glæder mig til at se resultatet når det bliver hængt op.
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  8. Jättesnyggt! Jag har också pärlat i helgen. Tre plattor blev det, jag satte mina över några kakelplattor i badrummet. Bilder finns på min blogg (från söndag) om du vill se. :)

    SvarSlet
  9. Totalt sejt. Og JA selvfølgelig kan du lave dit eget mønstre.

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)