tirsdag den 17. september 2013

20 questions

Dejlige Sara har udfyldt en liste, jeg vil også være med!
 
 
 
1. Kan du lide kinesisk mad?
- Ja, eller....det tror jeg da, jeg er ikke specielt kræsen.

2. Kan du lide kaffe?
- JAA, med mælk. Jeg kan faktisk umuligt eksistere uden min kaffe.

3. Sover du på en speciel måde?
- Er det specielt at sove på maven med det ene ben trukket op........?

4. Kan du spille poker?
- Nej.....og jeg gider heller ikke at lære det..

5. Vil du have børn?
- Ja og derfor fik jeg hele 3 stk

6. Har du nogensinde været i en ambulance?
- Nej og håber heller ikke jeg kommer til det!

7. Foretrækker du havet eller en pool?
- Jeg bryder mig ikke om at bade i havet, soppe kan jeg gå med til. Men kan blive helt hysterisk over, at jeg ikke kan se hvad der gemmer sig på bunden.... Men må indrømme, at jeg efter jeg har fået børn ikke sådan er "en bader" - altså i store bassiner og sådan. Hader at få rynket hud på fingerspidserne.

8. Hvad bruger du flest penge på?
- Budgetkontoen.....Den suger al energi´en ud af mig!

9. Hvilket TV-program eller serie er din favorit?
- DUM......I know, men det er da for sjovt at de frivillingt stiller op til det program.

10. Hvem er den sjoveste person du kender?
- Kevin James (Kongen af Queens) kender ham jo godt nok ikke personligt men han er hylende morsom.

11. Hvordan er din ringetone?
- Aner ikke hvad den hedder, den brummer bare tror jeg

12. Ejer du noget tøj, fra da du var barn?
- Ja en blå strikket sweater hvor der er strikket "Libbie" på maven... "Mor hvorfor blå??? og ikke rød tænker jeg...." - og min gamle sutteklud ligger nederst i skabet, den kan jeg da ikke smide væk!

13. Beskriv en ting som er rød og tæt på dig.
- ?????

14. Flirter du meget?
- Ja...eller gør jeg? Jeg er vist bare meget smilende..

15. Ved du hvordan man skifter dæk på en bil?
- Ja da..
 
16. Hvilken bog var den seneste du læste?
- Det halve af Fifty Shades... Jeg kom ikke videre... Synes den blev triviel

17. Læser du avis?
- Ja den lokale ugeavis

18. Synger du i bilen?
- Ja, ALTID og ungerne elsker at hade det.

19. Kan du danse tango?
- Nej.

20. Er du glad?
- Ja. Det er jeg. Og jeg kan mærke at jeg bliver mere og mere glad...
 
 
Andre der vil lege med??
 


12 kommentarer:

  1. Hvor er det sjovt! Dejligt at læse mere om dig. Kongen af Queens hitter også her;-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Fed leg! Elsker at kigge bag facaden...
    tror jeg leger med...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  3. Hvor er den sjov, tror jeg vil lege med :) Det med Fifty shades, kan jeg ihvertfald desværre også sige ja til..

    SvarSlet
  4. Så gøy å bli bedre kjent med deg :)

    SvarSlet
  5. den må jeg med på hvis jeg husker det, en dag der er plads mellem arbejdet

    SvarSlet
  6. Nogle ting til fælles, - tror jeg kopierer og leger med snarest ;)

    // Rikke //

    SvarSlet
  7. Tak for link!
    - egentlig også meget sjovt, at finde ud af de der ting om sig, ikke? ;)

    SvarSlet
  8. Den er god!! Tror jeg vil lege med :)

    SvarSlet
  9. Sjovt! Jeg leger også med! :)

    SvarSlet
  10. Sjovt at læse om dem der sidder bad skærmene :)

    SvarSlet
  11. Ej Libbie, jeg vil være venner!!! Ih vi har mange ting til fælles.. hihi fed leg, måske jeg også skal være med! Det er da lidt sjovt at vide mere om hinanden. Man føler jo helt man får virtuelle veninder når man følger hinanden på blogs og instagram. Ofte tænker jeg på folk som jeg ikke kender i virkeligheden, hvordan mon det går med eksamen, har hun mon født, hvad var der i pakken, blev kjolen færdig osv osv... Eeeelsker det! God dag til dig smilende Libbie

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)