onsdag den 7. august 2013

Sommer Give Away - Vind smukke smykker!


Nu skyder jeg en vaskeægte sommer give away i gang!
Denne gang i samarbejde med ninajessen.dk
 
Nina laver de smukkeste glassmykker, kombinerer farver og former så der er
smykker til enhver smag og stil. Jeg er især ret vild med det klare grønne med blå og hvide detaljer!
 
Nina har sendt mig disse fire halskæder som jeg kan forkæle mine faste læsere med.
 
Jeg håber, at I har lyst til at deltage!!



Besøg Nina´s hjemmeside www.ninajessen.dk og se alle de andre flotte ting hun laver.


For at deltage i min give away skal du
1. være fast læser af min blog og skrive en kommentar om hvilket smykke du gerne vil vinde.
 
Del gerne på din blog, facebook eller instagram, blot fordi det er god blog-karma.
 
Jeg trækker 4 vindere søndag den 25. august
 
Held & Lykke

35 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte :-) jeg kunne godt tænke mig at vinde en af de to på det nederste billede.

    SvarSlet
  2. Jeg er fast læser af din blog. Jeg kan rigtig godt lide smykket til højre på det øverste billede - lidt lime og noget rødt og det i midten ligner sølv (?). Tak fordi du deler :-)

    SvarSlet
  3. Meget fine. Det sorte på nederste billede er jeg ret vild med.

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare fine... :0) Det til venstre på øverste billede, med lidt hjerter og orange er lige mig... :0) Jeg har været fast læser af din blog i en del tid...

    SvarSlet
  5. Det øverste billede og smykket til højre må gerne finde vej hjem til mig ;o)

    SvarSlet
  6. Jeg er vild med halskæden med den grå snor (1. billede, kæden til højre) :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  7. Jeg kunne godt tænke mig den på det øverste billede til højre :) og følger dig via. bloglovin nu :)

    Mia E
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Hopper på gfc og ønsker mig det sorte med hjerte og litt rødt på<3

    SvarSlet
  9. Hej søde Libbie. Jeg er da med. Det må blive den grønne eller sorte ved siden af der er favoritten.

    SvarSlet
  10. Jeg følger skam allerede via GFC ;-D

    Nr. 2 på det første billede... er SÅ sej

    SvarSlet
  11. Jeg krysser fingrene og ønsker meg smykket til venstre i andre bilde (brun snor) :)

    SvarSlet
  12. uhh, nummer 2 på det første billede <3
    Mvh.
    Birna Lambaa
    birnalambaa@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg er ret vild med hjerterne med det røde på <3

    Eva

    eva_vejlstrup@hotmail.com

    Har sendt god karma ud på facebook

    SvarSlet
  14. Jeg følger både via GFC og Bloglovin'. Og er vild med med den sorte - den til højre på billede to. :-)

    SvarSlet
  15. Jeg er vild med alle fire..... :-)

    SvarSlet
  16. Det sorte på nederste billede med lidt grønt i er min favorit :-)

    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  17. lækker give-away.
    Jeg har bare så svært ved at vælge ...
    så skulle jeg være blandt de heldige, må du have lov at vælge :o)

    SvarSlet
  18. Vil gerne vinde det grønne eller sorte smykke :D
    Er fast læser :D

    Lene #morlenesblog.blogspot.com#

    SvarSlet
  19. Nej, det havde jeg da overset - men jeg kan stadig nå det:-) Hvis jeg er heldig kunne jeg godt tænke mig en af dem på det øverste billede.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  20. Uh, havde ikke set dine fine give away - men deltager straks :-) Jeg vil gerne vinde den til venstre på første billede (hjerter + rød) hvis jeg er en af de heldige :-)

    SvarSlet
  21. Hov og tak for reminderen...og undskyld...havde helt overset din fine give away. Jeg kunne godt tænke mig at forkæle svigermor (jep du læste rigtigt) med et smykke, hvis jeg skulle ha det vindende lod :)

    SvarSlet
  22. Den havde jeg da lige overset :)
    Jeg håber at kunne vinde en af dem til venstre :)

    SvarSlet
  23. Rigtig fin give-away! Stilen er desværre ikke lige min, men er perfekt til min mor, som virkelig fortjener at blive forkælet efter sygdomsforløb!
    Så håber jeg vinder en af halskæderne, så jeg kan overraske hende;o)

    Smil fra Charlotte
    Hyggeglimt.blogspot.dk

    SvarSlet
  24. De er rigtigt smukke alle 4, så jeg ville elske at vinde et af dem. Min favorit er det på det øverste billede til højre med hvis snor og noget sølv på :-) Det grønne smykke er også lige mig :-)

    Knus og kram fra

    Pernelle Sandra Vogelius
    psvogelius@gmail.com

    SvarSlet
  25. Godt du mindede om den her... Deltagelsen var smuttet i al den renovering vi har gang i :)
    Jeg kan rigtig godt li' den sorte med grøn og sølv på

    Lisbeth Tulletrut.blogspot.com

    SvarSlet
  26. Sikke da en fantastisk giveaway og jeg er da fuldstændig vild med de flotte halskæder - så for mig er jeg lykkelig bare at vinde en af dem .. de er jo super unikke og dejlige alle 4 - wow :)
    Håber virkelig at jeg er en af de heldige :)

    kh June
    jusp@hotmail.dk

    www.spuurspot.blogspot.dk

    SvarSlet
  27. Ups, det havde jeg da lige glemt. Jeg er fast læser på bloggen. Jeg er klar til en af de fire kæder - lige meget hvilken - de er skønne alle sammen.
    inkenmarie.blogspot.dk

    SvarSlet
  28. Jeg ville da gerne vinde smykket på øverste billede til højre...

    SvarSlet
  29. Sikke en skøn give-away! Jeg er mest vild med det grønne smykke med blå og hvide streger. Men de er alle smukke :-)

    SvarSlet
  30. Jeg vil gerne vinde smykket til højre på billede nr. 2. Dvs. den sorte med lidt grønt og bronze.. og sort snor. Den er lige mig.. :o)

    SvarSlet
  31. Vil gerne vinde vedhænget med de små grå hjerter og de 2 røde indlæg.
    Syntes den er helt fantastisk :-)

    lih1966@live.dk

    SvarSlet
  32. elsker at være en fast læser hos dig Libbie.

    en af de 2 øverste ville glæde mig :D

    SvarSlet
  33. Synes de er så fine alle 4 så var jeg heldig at vinde en vil jeg blive glad :-)

    Kh Nanna, Stjernepus

    SvarSlet
  34. Hvor er de fine....ville gerne vinde en af de 2 sorte...haps

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)