onsdag den 14. august 2013

2003-2013



Så gik der 10 år, tænk sig at min store pige allerede fyldte rundt.
Hun blev født en varm sommer-mandag i juli for åbne vinduer,
en hyggelig fødsel husker jeg, og mig i en alder af 23 år.


Anna blev fejret med manér, med hele familien omkring sig i skygge på terrassen
i hjertet af Sønderjylland, vores base, vores hjem, her vi lever, her vi elsker.

 
Dem alle tre, hu-hej, over stok og sten det går.
Jeg vil huske at nyde.
Jeg prøver på at stoppe op og værdsætte de små ting i livet.

4 kommentarer:

  1. Tillykke med din store pige. Hold da op hvor var du ung mor! Du kunne jo have været med i "de unge mødre";-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med hende.
    Min "baby" bliver 10 år om 2 måneder. Det er altså vildt så hurtigt tiden den går.

    SvarSlet
  3. Hip hip hurraaa! Stort tillykke!! :-D Og solen skinner (her) ;-) kh

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med din store pige.
    Ja tiden går alt for hurtigt ;-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)