fredag den 28. juni 2013

Nu også som rabatkode


Ja, jeg har før skrevet om dygtige Nadia Hollins og hendes smykker.
Men kan rigtig godt lide enkeltheden i smykkerne hun laver!
 
Nu er der nye smykker i shoppen, nemlig de nye super smarte dots
som fås i 2 forskellige størrelser og mange forskellige lækre farver.



 
Trænger du til nye smarte smykker til at pifte sommergarderoben op med?
 
Fra i dag, fredag kl.12 og til og med på tirsdag kl.12
giver Nadia minus 15% i shoppen
ved brug af rabatkode "Binemor"
 
Se det er da et tilbud der vil noget!
 
I kan hoppe direkte til shoppen her

1 kommentar:

  1. Det er et super fint tilbud :-D Snuser lige og kigger farver (altid svært ved at beslutte mig....)
    Tak :-D

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)