fredag den 21. juni 2013

Mon drømmen går i opfyldelse?


Jeg har skrevet det før, Victor drømmer om at blive politimand.



Da Victor startede i 0.klasse fik han en ny skoletaske (naturligvis).
 
Valget faldt på en rummelig taske købt i Neye, nogen gange er jeg bare lidt for praktisk...
For må erkende, at jeg ærligt tænkte, nu får han en stor én,
for så skal han ikke have en ny igen om 2 år. 
 
Nu måtte jeg så sluge kamelen, for til trods for, at Victor er en stor dreng af sin alder,
ja så er skoletasken bare købt for stor og den hviler ikke på hans ryg...
 
Så nu har han fået en ny, fundet til en god pris hos myfirstdeal.dk
 
Jeg har valgt en taske fra Lego med fast bund og masser af rum.
Den er udstyret med et ergonomisk udformet rygpanel, samt brede polstrede og justerbare skulderremme. Den sidder perfekt på Victor og han er meget glad!
 
Kender du myfirstdeal.dk?
De kører med tilbud henvendt til gravide og børnefamilier og der er ofte mange penge at spare!
 
 
Se bl.a. dette tilbud, som de kører med lige nu, STOOELSK fra Collect Furniture.
Den er godt nok vaks og alsidig, smart at den senere kan bruges som natbord
 
 
Nå, men nu er det fredag.
 
Kl. 16.00 kommer der 11 piger til fødselsdag hos Anna,
de er inviteret til Hawaii-fest, så der hænger guirlander i køkkenet og 
jeg har indkøbt blomsterkranse til alle tøserne.
 
Tænk, at hun om 1 måned bliver 10 år...(!)
 
God weekend til Jer alle.

1 kommentar:

  1. Sej taske, kan godt forstå han er glad den lille politimand.

    God fornøjelse med pigefødselsdagen i eftermiddag. Hawaitema det var da en super ide, den skriver jeg lige bag øret ;-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)