onsdag den 8. maj 2013

Solens stråler giver god karma

 
 
Og Emil han hopper og hopper og hopper, overvejer om jeg skal bede Tommi om, at
grave trampolinen ned, men er det alligevel ikke også zen bare at stå der ved kanten
og bare stå...! Kigge på en über glad Emil, der kan blive ved som en lille duracel kanin.
 
Jeg sniger lige et reklamespot ind her, for I skal nemlig ikke tro, at det er mig,
der har syet Emils fede bukser, nej det er Mini Ministeren aka Tina der er så dygtig!
 
De er super cool til min lille Mille, morfar synes godt nok,
at han ser hjulbenet ud i dem, men hva forstand har han på det *ha ha*
 
 
 
Men luften går også af ballonen og her er Orla Frøsnapper bare et hit for tiden.
Synes måske det er et lidt sjovt filmvalg for en toddler, men herregud den er
jo ganske harmløs. Anna så f.eks. Find Nemo til hudløshed, da hun var i den alder.
 
Ser Jeres børn "underlige" film???

6 kommentarer:

  1. Det var lidt sjovt da du viste billederne i går! Vito havde helt samme bukser på bare med blå knapper også den stribede fra småfolk også i den blå model:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Her er det forresten cars og toy story der køre for fuld drøn! Glæder mig helt til den nye film med fly kommer så der kan ske lidt nyt! Kan efterhånden alle lydspor!

      Slet
  2. Skønne billeder. Begge mine piger har film hits de ser igen og igen.... det har de haft siden de var helt små.
    Lige nu ser Amalie vilde Rolf og Asta Dance Academy

    SvarSlet
  3. Åh hvor er han dog bare skøn! Poeten ser ikke mange film endnu, men hvis hun skal slappe lidt af (aka mor her virkelig har brug for en pause!) så bliver der sat en af de gamle "Far til fire"-film på. Det er da virkelig mærkelig filmsmag for en på 23 måneder, ik?! Vi ejede ikke en eneste, så efter vi fandt ud af, at de gjorde lykke, tømte farmand Føtex lager, så der kan blive lidt stille i det lille hjem af og til ;)

    SvarSlet
  4. Elsker der sidste billede :)
    Herhjemme kører lille virgil (den rigtige) også :) og Otto :D

    SvarSlet
  5. Så fine billeder, han er simpelthen sød :)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)