torsdag den 21. marts 2013

Leg Godt


Anna i Lego flyverdragt, den havde flæse på numsen, super cute!


Victor i både Lego jeans og Lego bluse


Anna i Lego strik, puha den brugte hun meget den sommer
-

Så gik der lige nostalgi i billederne *ha ha*
Kan I høre Anna stå ved siden af mig og sige:"Ej mor du ligger ikke billeder på at mig som lille!"

Nå, men kære læsere Lego Wear as in tøj til børn er det In or Out?

Jeg elskede Lego Wears design da Anna og Victor var små.

Elskede de klare farver, og synes kvaliteten af tøjet var super god.

Men indset, tiden var bare en anden...
Mulighederne var ikke så talrige, som de er i dag!
Nethandel var ikke så udbredt, slet ikke!
Så måske mulighederne i dag har gjort os forbrugere langt mere kræsne?...
 
Tænker om deres design bare ikke er fulgt med tiden?
Personligt synes jeg, at der er alt for meget print, kan I følge mig?
Eller også er det bare fordi min retro smag ikke stemmer overens med tøjet...?
 
 
Jeg har fået lov til at vælge én ting fra Lego Wears sommerkollektion.
Der var ikke frit valg på alle hylder, så udvalget var ikke super stort.
Men denne t-shirt tænker jeg, at jeg godt kan sætte sammen med et par ensfarvede bukser
 når solen begynder at varme os. Dino (eller er det en struds?) er da meget sød!
 


Emil er godt tilfreds, hvilket naturligvis betyder allermest!

Tilmeld dig evt. Lego Wears nyhedsbrev HER og deltag i konkurrencen om tøj for 500kr

10 kommentarer:

  1. Smiler.... jeg er jo vokset op med det, der er retro-bølgen i dag, og lige der må jeg melde pass, jeg har nok ikke helt forstand på det, men men.... jeg syntes nu Legos tøj er meget sød.

    Mona

    SvarSlet
  2. Jeg vil sige yt. Men det er nok hvem du spørger. Og det er jo super god kvalitet.

    SvarSlet
  3. Jeg er slet ikke til Lego, det er slet ikke med på beatet ift design.
    Kvaliteten tror jeg er super, men det er ikke nok for mig til at købe det;)

    Tror du har ret mht nethandlen, der er bare mere at finde nu:)

    SvarSlet
  4. Jeg er heller ikke den største Lego wear fan, mest af alt fordi jeg ofte syntes der er for meget print på!
    Men jeg vil sige at den du har valgt er meget sød og så er jeg sikker på at Emil kommer til at elske den!

    SvarSlet
  5. Jeg eller Amalie er vild lego hun er også så gammel at hun ved det kan hænge sammen med hendes ynglings legetøj. Vintertøjet er fuld ud lige så godt som Reima og jeg vil påstå bedre en molo detee min erfaring både privat og i vuggestuen
    Kan også se på børnene i vuggestuen at det er in
    ...

    SvarSlet
  6. Vi ejer ikke noget og det eneste jeg har prøvet er deres jeans til Emil og dem var jeg rigtig glad for. Lækkert design og god kvalitet.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  7. Jeg har det ligesom dig - Jeg var vild med Lego Wear til den store... men nu, nahhh... Jeg synes det er kedeligt og ja...

    SvarSlet
  8. Jeg har aldrig tænkt at LEGO var noget man kunne tage på.
    LEGO - det er noget man leger med :) !

    At dømme efter billederne er det ikke lige min stil. Selvom flyverdragt med flæse på nummeren nok godt kunne godkendes ♥

    SvarSlet
  9. Det er heller ikke lige mig - det der med "alt for meget print" beskriver det meget godt, og så er jeg ikke fan af deres farvevalg - det er altid primærfarverne i en stor forvirring, rød, gul, grøn og blå, bum! Gør sig i øvrigt også gældende for Duplo klodserne *argh* ;-)

    SvarSlet
  10. De skulle ansætte en ny designer eller genbruge deres tidligere kollektioner inden voldsomme farver i uskøn blanding og jo mere print jo bedre kom ind i billedet ;-)
    T-shirten du har fundet er dog fin! :-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)