mandag den 7. januar 2013

På mit natbord

 
Jeg læser denne bog for tiden, og kan slet ikke ligge den fra mig!
Fantastisk at blive så opslugt.
 
 
En 4-årig pige står i 1913 alene på kajen i Brisbane i Australien.
Da hendes adoptivfar dør i 1975, begynder Nell jagten på sin dramatiske fortid, der leder hende til herregården Blackhurst i Cornwall. Men det er barnebarnet Cassandra, som arver et forsømt lille hus med en skjult indemuret have på Blackhurst, der optrevler de dramatiske begivenheder, der går tilbage til begyndelsen af det 20. århundrede.

5 kommentarer:

  1. Tak for læseinspiration! Jeg skal snart have en ny roman til natlæsningen:)

    SvarSlet
  2. Lyder spændende - trænger også snart til at fordybe mig en en god bog igen - tak for anbefalingen :-)

    SvarSlet
  3. Der kan nogen gange gå langt imellem, at man bliver tryllebundet af en bog - men når det endelig sker, så giver jeg dig ret, så er det fantastisk. Tak for bogtippet(-:

    SvarSlet
  4. Der kan nogen gange gå langt imellem, at man bliver tryllebundet af en bog - men når det endelig sker, så giver jeg dig ret, så er det fantastisk. Tak for bogtippet(-:

    SvarSlet
  5. Ih den SKAL jeg bare læse! Jeg er også i gang med Kate Morton, men den du læser kunne jeg simpelthen ikke skaffe da jeg var rundt og kigge sidst. Håber på at finde den i denne uge.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)