mandag den 10. december 2012

Luse-tester

I min jagt på lækre hårprodukter, til lavere priser end hos frisøren,
lagde jeg atter vejen forbi billigvoks.dk
 
 Det er jo helt fantastisk, at man der kan få det hele til det halve!
 
Nå, men da min yndlingsvoks var puttet i kurven, blev jeg opmærksom på eco.kid
Kender I deres produkter?
Jeg gjorde ikke, men produktet tiltalte mig meget,
 fordi de skriver:"modvirker og beskytter mod lus vha naturlige olier" 
 
Jeg synes næsten, at jeg ugentligt læser på skolens intra:
OBS OBS der er konstanteret lus på skolen!
 
Jeg har selv rettet henvendelse til billigvoks.dk
og fik straks lov til at teste shampooen + én voks til Anna´s lange hår og én til Victor´s korte.
 
 
Produkterne er super lækre, duften er særdeles god, sådan lidt naturagtig, de er drøje i brug, dog har jeg nok en lille tendens til overforbrug af shampoo (for det skal jo skumme sådan rigtigt)
Jeg er slet ikke i tvivl om, at jeg vil fortsætte med brugen af dem.
 
Prisen passer også til min pengepung, hvilket er et stort stort plus.
 
Det skal hertil også siges, at jeg aldrig før har prøvet andre lignende produkter, men min frisør fortæller mig, at der findes lignende, som også modvirker mod lus.


 
Læs evt. mere om filisofien bag eco.kids HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)