søndag den 16. december 2012

Det måtte bare ikke ske!!!

3. søndag i advent
 
Jeg indrømmer gerne, at jeg ikke er fejlfri, og i går blev jeg godt nok flov.....
 
Jeg udgav et indlæg om min skønne skønne adventskalender!
Det er Mette der har lavet og sendt den til mig....bare fordi...
 
Bare fordi hun har et stort hjerte og ville glæde mig...
Kan det så tilgives, at jeg har linket forkert????
 
Jeg ville selv blive skuffet......
 
Undskyld, undskyld Mette!
 
 
 
Men min begejstring vil stadig ingen ende tage(!)
 
Ovenpå en dejlig fødselsdag i går, og i dag hvor vi har fejret Emil´s 2 års fødselsdag,
hvad ventede mig i så i adventskalenderen fra gavmilde Mette??
 
2 lækre mønstre, og ovenkøbet ét til en fed heldragt!
Mon Jo bare lige vidste, at jeg torsdag købte brun frotté,
fordi jeg gerne vil sy en heldragt i det til Emil???
 
Nu er der ingen undskyldning, kom i gang Libbie

4 kommentarer:

  1. Ej, den glæder jeg mig til at se Libbie!!! (og endnu engang tillykke til jer begge).

    Desværre står min symaskine lidt stille i øjeblikket, men håber lysten snart vender tilbage...

    SvarSlet
  2. Dejligt at i har haft en god dag.
    Det er jo ikke fordi Jo ikke må få æren, o at jeg gerne vil fremhæves, men det er alt lille mig som har sendt dig advents gaverne :-) Tænkte på det allerede sidste søndag men troede det var en tastefejl :-) god søndag

    SvarSlet
  3. Tillykke med fødselsdagen og den lille mand. To års fødselsdag er en stor ting, kan jeg snakke med om. Mine spilopper synger stadig fødselsdagssang for sig selv. Jeg er vildt spændt på at se din heldragt. Har selv klippet en i mørkeblå til Mads. Men den ligger meget stille for tiden. Måske nok mest fordi at næste skridt er at finde strygejernet frem. Og det er jeg ikke så meget fan af...
    Kh Line

    SvarSlet
  4. Sikke en skøn adventsnisse du har :-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)