torsdag den 26. juli 2012

Sleeve til Rikke K.


Pink og prikker til Rikke


5 kommentarer:

  1. Det er yndigt. :-)
    Jeg lavede også et idag. Det blev bedre end det første, men jeg lavede en dum fejl til sidst. Så jeg laver et mere senere.
    Ha en rigtig god aften Libbie. :-)

    SvarSlet
  2. Smukt som altid. :-) Får du ikke snart pip af alle de sleeves? Det er jo lige før du kan leve af at sy dem. ;-))

    SvarSlet
  3. Rigtig lækkert - det dér stof er bare så fint!
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. Du må starte din egen Libbie-sleeves-fabrik snart ;o). God aften. Knus

    SvarSlet
  5. Det sortprikket stof er bare rigtigt godt til den pink farve.
    Har været på tøsetur til Kolding Storcenter i dag, og fået købt noget forskelligt stykker stof, så jeg kan lave nogle sleevers til venindegave.

    Monar

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)