fredag den 13. juli 2012

En sommersag



En lille let sommer-strut-sag til Liva,
 som snart rejser sydpå med sin vidunderlige familie...
Ku´ man da bare tage med(!)


Jeg har givet den ribkanter i hals og ved ærmer, tænker at det er mest behageligt.


Nu håber jeg bare at den passer...

Sidste arbejdsdag kalder, men det er ej det vigtigste!

Min puls vil stige kl.15.30, når de 2 store lækkermåser skal hentes hjem.
Hjem til os, hjem og nusses(!)
Jeg vil sidde i sofaen resten af dagen med én på hver side..

Ved, at jeg skal holde vandet tilbage i øjenkrogene, som vil presse på, pga. det store savn..

6 kommentarer:

  1. Hvor er den fin, og hvor er du sød! Man mærker din ubetinget store kærlighed helt ud igennem skærmen! Rigtig god weekend og ferie til jer :)

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare rigtig fin :) Kender godt det med savnet, jeg aflevere mine til deres far i dag, og det er aldrig sjovt. Håber i får en dejlig weekend.

    SvarSlet
  3. Så Libbie 7 minutter endnu;-) NYD WEEKENDEN MED BØRNENE HJEMME:-)

    SvarSlet
  4. Rigtig god weekend og god sommer! :)

    SvarSlet
  5. Først vil jeg rose dit fine håndarbejde!
    Dernæst vil jeg takke dig mange gange for ordene hos mig - det er lige præcis sådan én som dig, der giver mig troen på, at tingene sgu nok skal ordne sig. Tak! Rigtig god sommer til dig og dine!
    Nå ja - bliver altså hængende som fast gæst her hos dig!

    SvarSlet
  6. Hvor er den sød Libbie og så synes jeg at det er lidt sjovt at jeg har haft det samme stof bare i turkis. Må lige lure efter ferien om jeg har mere, så jeg kan lave en kjole til Carla.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)