fredag den 25. maj 2012

Hensigten med Binemor

Jeg er blevet kontaktet af bloghq.dk

De vil gerne, at jeg flytter min blog til deres domæne, og som de skriver:

"Vi vil bl.a. kigge på at lave et lækkert specialdesignet layout til binemor.blogspot.com med fokus på din målgruppe og med udgangspunkt i dine ønsker"

Men, men, men tænker jeg.... what´s the catch???

"Derudover vil der blive mulighed for, at skrive sponsorerede indlæg for virksomheder som Kids.Claire.dk og POMPdeLUX.dk, hvor du vil få et gavekort til deres webshop."

Derudover(!) Hvad rummer det.....?????

...og jeg vil have en mulighed(!)....????

Jeg har gået lidt og tænkt på dette tilbud, men som jeg skriver dette indlæg
træffer jeg min beslutning!

Binemor er MIN blog, mine ord, mit design, mit åndehul
 og jeg vælger selv, hvilke ting jeg vil skrive om og anbefale.

Ellers har jeg jo ikke mit hjerte med....!

Blot lidt tanker her i det skønneste solskin, ahrmen den danske sommer når den er allerbedst -
I love it

Kære alle mine nu 163 faste læsere(!) Det er helt vildt!!!
Jeg er glad for hver og én af Jer, synes det er super dejligt at I vil læse med her hos mig.

Nyd dagen i dag, den kommer ikke igen.

Kærlig hilsen Libbie

11 kommentarer:

  1. Jeg er også glad for at få lov at læse med her hos dig Libbie :o)

    Rigtig god dag og pinseweekend

    SvarSlet
  2. Hej søde Libbie.

    Har fået samme mail som dig, dog med stavefejl i mit blog navn "mum22noys"...hmmm?

    Kom frem til samme beslutning som dig. Det er min blog, mine tanker, min tid. Er glad for at du fortsætter uændret.

    Nyder i den grad at "kigge ind" og er glad for at vi også har haft muligheden for at mødes sådan rigtigt.

    God pinse.

    Knus

    SvarSlet
  3. Jeg ville være noget forvirret over at få sådan en besked, for ja hvad indebær det liiige.. Virker som en fornuftig beslutning, for så ved man da hvad man har og får :0)
    Er glad for at følge dig!

    SvarSlet
  4. Jeg er ny læser her :-) jeg kan bestemt godt forstå din beslutning. En blog skal være ens egen :-)

    SvarSlet
  5. Hej Libbie

    Jeg har også fået den mail, og skrev til dem med det samme at det ikke havde nogen interesse da jeg helt selv vil bestemme hvad jeg skriver om og hvilke produkter jeg har lyst at reklamere for.
    Syntes også der var en del uklare områder som man ikke lige kunne gennemskue hvad dækkede over.

    Dejligt at vi er flere som vil bevare de personlige blogs :)

    Go´ Pinse

    Kram Maja

    SvarSlet
  6. Jeg har fået samme mail :-)
    Jeg slettede den, tænkte at der altid ligger noget bag !
    God pinse

    SvarSlet
  7. Jeg har også fået en...
    Tror nu nok at jeg takke nej!

    SvarSlet
  8. Hi hi vi er vist mange der har fået den mail :o) Men jeg foretrækker nu også at have fuld kontrol over min egen blog!

    SvarSlet
  9. Jeg har også fået den - og er rigtigt glad for at læse om alle jer andre, for det beviser jo bare som jeg mistænkte - at det er et salgstrick. Min blog er også min - og skal ikke styres af andre. Godt din heller ikke skal det :-)

    SvarSlet
  10. Forstår godt dine tanker, sådan noget ville jeg heller ikke 'turde' hoppe med på. Jeg har ikke noget imod sponsorerede indlæg.. men jeg vil ikke føle mig forpligtet til noget jeg ikke kan stå inde for, ordene på min blog skal kun være MINE og jeg vil SELV eje min blog.. :)

    SvarSlet
  11. Same, same...God beslutning:-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)