tirsdag den 17. april 2012

Ku´ man forestille sig...


...at lave noget fedt her i blogland med
udveksling af lækre hverdags-retter henvendt til den travle børnefamilie?

Jeg er BARE gået SÅ død i madlavning, og synes ikke min familie kan være tjent med millionbøf 4 dage om ugen.....!

Men vi har vel alle 2-3 retter som kører igen og igen, retter som er afprøvet og bare holder.
Dem vil jeg gerne have flere af i min mad-mappe!

Og nu ikke være bange for at dette bli´r en mad-blog, det er jeg slet ikke kulinarisk nok til!

Her er den opskrift jeg vil kaste i puljen:


Jeg bruger friske tortelinni (dem som kun lige skal koge i 3 min.)

Ja og så imens retten er i ovnen, kan man faktisk nå at vaske op og lige rive
 nogen gulerødder som tilsættes jumbo rosiner.

Muuuums og velbekomme


Nu er jeg spændt på hvem der vil lege med og give mig nye retter!

15 kommentarer:

  1. Helt vildt god ide - sign me up! Jeg har dog ikke så mange guldkorn, men hvad der er blevet hverdagsmad for nogen, kan jo være en velkommen forandring hos andre, så jeg er med ;)
    Kh Line

    SvarSlet
  2. Hej Libbie - super god idé!!!
    Jeg er med og du finder mit bidrag lige her :)

    http://hyggetroldeogbulderbasser.blogspot.com/2012/04/opfordring-til-udveksling-af-opskrifter.html

    Jeg håber på en masse nye favoritopskrifter - det kunne vi nemlig også godt trænge til herhjemme!!! Din skal ihvertfald prøves af :)

    Kh Tina

    SvarSlet
  3. Count me in, jeg er også gået død i aftensmad.. men ja man har jo et par retter der bare går igen (eller bare giver gode rester, så man slipper for at lave mad dagen efter ;)

    SvarSlet
  4. Sikke en god idé. Jeg er med!

    Jeg vil se, om jeg kan finde en spændende opskrift frem i aften.

    SvarSlet
  5. I er bare så PISSE seje fordi I vil lege med :)

    SvarSlet
  6. Jeg er også med :0) skynder mig op til computeren og taster et indlæg!

    Super fedt indlæg og ide, jeg bliver hængende her hos dig!

    Kh Rikke (abelikate.blogspot.com)

    SvarSlet
  7. Kære Bine
    Aftensmaden i morgen skal du ikke tænke på, den laver jeg ;o)
    Kh moren

    SvarSlet
  8. Super ide, men så synes jeg det skal samles i én fane på din blog, så man bare lige kan klikke ind på din blog og se efter opskrifter, så kan du jo linke til ophavsholderen der :)

    Jeg vil gerne bidrage, så er det jo med at vælge hvilken ret man synes er bedst :)

    SvarSlet
  9. Kære alle
    Min mening er bestemt også at samle Jeres link så vi har styr på opskrifterne :)
    Glæder mig til at se hvad I finder frem til mig/os
    kh

    SvarSlet
  10. Super god idé - vi har selv kørt rundt i de samme idéer, men var ikke så smart som dig at tænke Blogland ind som løsningen. :o)

    I stedet har vi valgt at få mad nogle uger fra hverdagsgourmet - det er nu også ret smart bare at få opskrifter og mad leveret, men i ulvetimen er det ikke altid overskudet er til at prøve nye opskrifter af...

    Jeg vil gerne bidrage - gi'r lige besked når jeg har valgt en ret ud.

    Rigtig god aften.
    Knus Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Så blev det weekend her *host, host*:

      http://mum22boys.blogspot.com/2012/04/hverdagsretter.html

      Slet
  11. Så fik jeg uploaded opskrifter. :-)

    Mit bidrag findes her: http://frkstruds.blogspot.com/2012/04/opskrifter-pa-lkre-hverdagsretter-til.html

    SvarSlet
  12. Super ide´. Jeg glæder mig til at prøve nogle nye retter, og bidrager selvfølgelig også gerne.

    http://morstankeblog.blogspot.com/2012/04/hverdagsmad.html

    Knus

    SvarSlet
  13. Super god idé! Her har vi også en tendens til at køre rundt i de samme retter, så jeg er med! Det bliver nok først i næste uge, for denne weekend står den på kæresteweekend :-)) God weekend!

    SvarSlet
  14. Hej igen. Om man må vil jeg gerne komme med to bidrag til lækre hverdagretter:
    http://lykkelighverdag.blogspot.com/2012/04/ungkarlens-fryd.html
    http://lykkelighverdag.blogspot.com/2012/04/bidrag-til-hverdagsretter.html

    Det er blevet rigtig fint med en side kun til det.

    KH Lotte

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)