lørdag den 9. juli 2011

Så mange muligheder

Når man bor i en lille by, som mig, giver nettet uanede muligheder!

Læste den anden dag, på en blog, om nemlig.com - her kan man nemt handle dagligvarer på nettet og få dem leveret lige til døren. Har hurtigt lige tjekket priser derinde og de virker ok. Man skal købe for minimum 400kr og levering koster 29kr. Tænker, at i en hverdag med tusind gøremål, kunne det nemt blive et alternativ jeg ville gøre brug af. Jeg kender også mange der bruger grisogko.dk til indkøb af kød, og de nyder at kødet bliver leveret om natten (på køl naturligvis), klar til at blive smidt i boksen inden man tager på arbejde.

Nå, men jeg er stadig i "tøj-fasen", men nyder til gengæld også, at kunne få fat i de lækre mærker, som jeg ellers skal køre udenbys for at finde.

Fik en mail den anden dag fra den lækreste netbutik - hvis man lige nu laver en ordre hos dem får man en rygsæk gratis med. Så blir´ man jo nysgerrig og jeg bevægede mig ind på sitet og så havde de udsalg!


Er helt vild med designet fra Bifrost, deres stof er så lækker blødt. Så hvert barn fik lidt nyt til sommer-garderoben :)


Og rygsækken fra Mini Nümph er da meget sød til en tur i friluftsbadet(!)

Nu er der klippet stof til Emil´s nye zoo-tullebukser, tror jeg flytter symaskinen ned i køkkenet...

2 kommentarer:

  1. Ja, det er skønt, men det kendskab man får til websider :) Jeg har lært http://www.picnik.com/ - en fremragende billederedigeringsside.

    SvarSlet
  2. Fine sager du har fået fat i, og selvfølgelig skønne unger :o)
    Jeg har også været på udsalg, bare et andet sted :o)
    Forsat god weekend.
    Knus

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)