søndag den 26. juni 2011

Tiltrængt make-over

Jeg ejer nok det absolut mest hæslige strygebræt´s beklædning!!!

Så jeg har længe funderet over hvad der måtte ske og efter at have googlet "sy selv betræk til strygebræt" og fandt denne tekst hos Gamle Husråd jamen så var der ingen anden udvej end at der bare skulle findes det helt rigtige stof.

Bedøm selv om ikke jeg trænger.... (jeg har endda været i gang med gaffa-tape) og tilmed brændt det af efterfølgende - det skal jo gå stærkt nogen gange


Tror jeg fik strygebrættet i 1999 da jeg flyttede hjemmefra, så stoffet er så enormt grimt og so last season :)

Nu har jeg så fundet stoffet til mit nye betræk(!) og det er ankommet med post DK.


Så jeg skal i gang og glæder mig meget. Vil også ha´ ryddet op i mit krea-rum, her ser grove ud, men det er jo også et total kombi-rum. Kontor, krea-rum, ekstra tv-stue, stryge rum, opbevaring af spil, mapper, bøger og eftersom det er Anna´s gamle værelse har hun stadig lidt tøj herinde.... Jo her skal luges gevaldigt ud!

Nyd de sidste timer af søndagen. Jeg vil ind i sofaen sammen med en kop kaffe.

1 kommentar:

  1. Wauw noget fedt stof, du der har fået dig købt..
    Glæder mig til at se det endelige resultat :o)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)