søndag den 3. juli 2011

Projekt Taske

Min dejlige kusine, som holdt 20 års fødselsdagsfest i går, havde kun ønsket sig 1 ting af mig(!) Bestillingen lød på, at jeg skulle sy en taske til opbevaring af hendes ridehjelm. Godt nok en opgave der satte mig i tænkeboks, men jeg fik den færdig.

Den måler 50x50 cm, er foret med pladevat og jeg syede en lomme indeni til hendes Iphone, nøgler, tyggegummi m.m.



Min kusine er ligeså farverig som mig så der er knald på farverne! Holdt den brun indeni af praktiske årsager, for nu skal den jo bruges hos en hest.

Og hun blev glad, grinte, smilte meget men er tilfreds tror jeg.

Vi havde en rigtig dejlig aften med lækker lækker sommer-mad. Min onkel og tante har en skøn have hvor Pinoccio våger over havebassinet, da en meget sød detalje.


Så har jeg atter sat min mor i gang *smiler* og hun blev næsten færdig med den fineste halskæde. Hun har hæklet med sort rundt om en gammel gardinring. Jeg er blevet inspireret af mange her i blogland! "Kæden" til ringen fingerhæklede hun i den flotteste skarpe gule farve. Ih blir´ så smart!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)