lørdag den 2. juli 2011

Ammehjerne!


Har ikke sovet meget i nat, Emil har bøvlet (hmm) tror han mangler et ordentlig måltid mad, men hva f skal jeg stoppe i drengen, når han laver de ondeste kast-op-bevægelser uanset hvad jeg kokkererer???? Det er nærmest kun mormors øllebrød der dur og dog max 4 tsk fulde.

Så da han spiste godt ved mig her kl.6.30 og lagde sig til, stod jeg op med den ondeste hovedpine (øv) - har nu drukket de første 2 kopper kaffe, det skal nok blive en go´ dag!

På programmet står der: Rejsegilde med mødregruppen/gode venner, noget krea der SKAL være færdigt og 20 års fødselsdag ved den farverige kusine. Kan I huske da I blev 20år og hele verden lå for ens fødder?

2 kommentarer:

  1. Øv hvor træls :o( God bedring :o)
    Vi ses nok i eftermiddag.
    Knus

    SvarSlet
  2. Åh nej da, det lyder som et hårdt program efter en hård nat efterfulgt af hovedpine! Puha, god bedring!!!!

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)