søndag den 12. juni 2011

Aldrig mere så firkantet

Så blev tæppet til Victor færdig! Jeg er godt tilfreds ud fra det stof jeg havde at arbejde med. Victors bemærkning var: "Jeg syns det er varmt at ligge under...." (typisk en dreng)
Og hjørnerne blev runde! Jeg er bare så stolt af resultatet, så aldrig mere firkantede skarpe hjørner. Det var nemt og ser langt mere prof ud. Døm selv...


Vil blot knytte et par enkelte kommentarer til nedenstående billeder:
1)Det skønneste papir fundet hos den lokale boghandler!
2)Leg med den bedste ven i haven
3)Er det normalt at symaskiner samler SÅ meget støv??(!)


Vil prøve at starte en lille bitte udfordring (for nogen måske) - men hvem har mest ukrudt i haven?? Det kan da ikke kun være mig der styrter til maskinen når hver en lejlighed byder sig. Må dog prale lidt, for har faktisk svunget gulvkluden i dag :)

Nå men jeg vil udfordrer Lena til at give sit bedste bud!


.............Jo jo jeg føler selv at jeg ligger nr.1

Fortsat go´ pinse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)