tirsdag den 14. maj 2019

Give Away // 10 nøgler KK garn


 Endelig blev det igen tid til en rigtig lækker Give Away!

I samarbejde med Uldtråden udlodder jeg og min mor 10 nøgler af det lækreste økologiske bomuldsgarn fra Karen Klarbæk. Karens bomuldsgarn er utrolig lækkert, og hvis du vinder, bestemmer du helt selv, hvilke farver du vil have, der er frit valg i Karens smukke farvepallette, Uldtråden har et stort udvalg og sender direkte hjem til dig!

For at deltage i vores Give Away på 10 nøgler KK garn + som sidegevinst et af min mors frugtnet med hjertet, skal du ind på Instagram og deltage enten hos min min mor @59astrid eller hos mig @libbiem

Vi trækker vinderne den 21. maj 2019


Opskrift på min mors fine frugtnet med hjertet ligger til fri afbenyttelse på Uldtrådens hjemmeside lige her








 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)