tirsdag den 18. december 2018

Jule-bestik-strømper til alle gæsterne


I slutningen af november måned postede Trine et indlæg om hendes hæklede jule-bestik-strømper.

Jeg var endnu engang solgt. De er bare så fine! Så hentede hurtigt opskriften lige her

Så var det bare at komme i gang.


I går aftes blev jeg færdig, så nu har jeg 11 små strømper klar til juleaften. Synes de er blevet så fine og i alle mulige farve-kombinationer, sådan som jeg allerhelst vil ha´ det.


Serviceinfo
Jeg ved godt, at nogen af min mors opskrifter er gået tabt, da jeg flyttede bloggen tilbage. Men skriv endelig en mail til mig, hvis I lige mangler én af dem der er forsvundet, så mailer jeg den retur til Jer!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)