torsdag den 17. maj 2018

Lykke er mange ting

When life bringes you ❤️

Lykke er en følelse, der kan gradbøjes. Lykke er mange ting. For mig er lykke

at få et nyt køleskab på 308L når man i 9 år (5 mand) har haft et på det halve

at ligge 30min på terrassen, midt i solen og slumre på en helt almindelig mandag

en renvasket bil

asti - og ikke verdi(!) Det SKAL være Moscato D´Asti Patrizi (Verdi gi´r mig hovedpine)

latter fra Anna´s værelse når veninderne er på besøg

Emil der siger: "Jeg cykler lige ud til mormor...."

jordbær

status mails fra veninder ala det-her-sker-i-mit-liv-lige-p.t.

rent vasketøj

udsigt til en uges ferie i New York med hele familien

Shakin Stevens der synger "cry just a little bit"

duften af kaffe

kys

smukt garn

gode venner

røde negle

en iskold white russian

loppemarked

smil

lyden af børn på trampolinen







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)