torsdag den 24. august 2017

Overnight Oats

| Overnight oats | 1dl havregryn, lidt rosiner, et drys vaniljepulver, 1tsk chia frø og hæld mandelmælk på. Næste morgen bland med en go klat skyr og jeg har så toppet med hele mandler og friske vindruer 💪🏼

Som en afveksling til min sammenklappede rugbrøds-ostemad, som har været en fast morgenmads-rutine for mig i rigtig mange år, er jeg begyndt at lave den berømte køleskabsgrød.

Det er meget nemt og yderst mættende. Nemt at have med og klargøre.

Min favorit er denne variant -

1dl finvalsede havregryn, et drys vaniljepulver (bruger den fra Urtekram), 1spsk chia-frø og lidt rosiner.

Rør de tørre ingredienser sammen og tilsæt mandelmælk. Rør godt og stil på køl.

Næste morgen tilsætter jeg en god klat skyr i grøden og topper med mandler og frisk frugt af, hvad jeg lige har.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)