fredag den 28. november 2014

Kulden skal holdes ude



Hvis der er noget både Emil og Victor elsker, så er det
 at komme med udenfor og arbejde sammen med Tommi.

Sidste weekend, hvor opgaven var at skifte sternbrædder på garagen,
blæste vinden så koldt, at jeg måtte finde flyverdragten frem til Emil.

Heldigvis sidder den super godt på ham, for pasform og bevægelighed har meget at sige.
Tit kan flyverdragte godt være stive og hæmme børnene i at være aktive i kulden.


Nu har Emil brugt flyverdragten hele ugen i børnehaven, og det kan man godt se!
Emil er aktiv og ikke bleg for at blive beskidt, hvis jeg tænker på,
 hvordan Anna´s overtøj så ud da hun havde samme alder.

Men jeg må være ærlig og tilstå, at jeg ikke vasker børnenes overtøj særlig tit.
Ofte kan en stiv børste sagtens klare det værste mudder, når det er tørt.
Når jeg vasker vores overtøj, er det kun med Biotex Sport & Active, som netop
er udviklet til vask af vaskbart vandtæt/åndbart udendørstøj.

Jeg håber, at vi får en skøn vinter med masser af kulde og sne, og jeg er sikker på,
at flyverdragten fra Friends sagtens kan klare de strabadser, som Emil udsætter den for!

 
Søndagsavisen skrev om Teknologisk Instituts undersøgelser
af Friends Flyverdragten, hvor bla. Ticket to Heaven også deltog :
"Flyverdragten fra Coops tøjmærke Friends er blandt de billigste af de otte modeller i testen. Alligevel vinder den suverænt. For 650 kroner kan forældre sikre sig en heldragt,
der er vandtæt, og som ikke er til at slide op. Og børnene bliver heller ikke overophedede
 under legen på legepladsen, da dragten også er til at ånde i."
 
Flyverdragten kan købes her og den findes også i andre designs.
 
 
Jeg har fået lov til at teste Friends flyverdragten.
Ord, billeder og mening er min egen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)