torsdag den 5. juni 2014

Kreativiteten blomstrer stadig i blogland

 
Jeg glædes stadig over at blive inspireret her i blogland.
 
Vi er stadig mange, der deler ud af, hvad vi bruger tiden med.
 
Jeg har fået lov af kreative Rikke til at vise hendes Hama-taske frem.
 
Er den ikke bare SUPER cool!!!
 
Sikken et arbejde.
 
 
Hendes egen version af Meyer-Lavignes Flower me happy er satme også ret cool!

Og meget aprospos god blog-karma, så er det da sjovt at falde over et indlæg om sig selv

Tusind tak skønne Sine!!

5 kommentarer:

  1. Kreativiteten længe leve... :-) Superfedt...

    SvarSlet
  2. Hvor er den fed.

    Kh. Linette

    SvarSlet
  3. Sindsyg taske!! Jeg inspireres også stadig allermest her i blogland - selvom det ville være rart med endnu mere liv ;-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)