lørdag den 16. november 2013

Denim Clutch

 
For efterhånden lang tid siden pinnede jeg denne DIY på mit Pinterest Sewing Board
 
Den vakse lille clutch er set mange gange før her i blogland, men nu blev det min tur.
 
 
Mønsteret har jeg selv tegnet, for jeg forstår mig ikke på inches(!)
 
Den ret rå stribede denim har jeg hugget i Mette´s restekasse (tak smukke)
Pimpede den med gul piping og orange foer.
 
Æææælsker bare når noget lykkedes første gang!
 
Tænker, at de er vældig søde som f.eks. en værtindegave eller når Anna
skal til pige fødselsdag, jeg må have syet en stak og have liggende.

7 kommentarer:

  1. hvor er den altså bare blevet smuk. Jeg bliver helt fristet til at prøve DIY'en.
    God idé som værtindegave....hmmmm jeg skal jo til blogtræf næste weekend.....mon jeg kan nå det og mon det vil være en god idé? Dur ikke til at lave hjemmelavede gaver, for jeg bliver skisme så usikker på om det nu også er godt nok og dur.........men sådan kan det jo også være med købegaver.

    SvarSlet
  2. Den er bare sej. Virkelig flot lavet.
    Hvor har du købt dine mærker henne ? Mine er ikke så seje som dine.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lis
      De er købt på Etsy, eller bestilt hedder det jo :)
      Det er samme sted som alle andre køber dem, men jeg har ikke selv bestilt dem desværre (det magtede jeg ikke) *ha ha* men se hos By Fonna, hun har vist en guide liggende til bestilling på bloggen.
      kh Libbie

      Slet
  3. Den er rigtig sød, dejligt når tingene lykkes.

    Mona

    SvarSlet
  4. Du er så dygtig og den er super fin pimpet! Er den svær at sy og tager det lang tid?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde. Jeg synes at den er noget nemmere at sy end de andre firkantede jeg har syet en del af. Finish er noget pænere her og ingen synlige syninger indvendig, det kan jeg godt li´. Det tager længere tid at klippe stoffet end at sy den :)
      Så bare i gang med dig!
      kh Libbie

      Slet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)