mandag den 6. maj 2013

My new Day Bed

 
Lørdag var der loppemarked i byen.
2 x årligt lukker Y-Mens Club dørene op til deres lager og sælger ud.
Jeg har været der alle gange, ligeså længe jeg kan huske, og hold da op,
 der er blevet slæbt meget med hjem........!
 Traditionen har jeg sammen med min far,
og hver gang har han troligt hentet traileren og bragt mine fund med hjem.
 
I år faldt min kærlighed straks på denne smuksak af en retro Day Bed - I´m in love!
 
Bedøm selv, men passer den ikke ret godt ind i udestuen??
 
 
Det har været en skøn weekend hos mine forældre,
men også skønt at komme hjem i eget hus igen!
 
 
Status på projekt ny hoveddør, jeg har en dygtig mand...
 
Nu har han så også liiiige banket de gamle fliser af på den indvendige trappe,
de var slidte og svære at rengøre, så nu kommer der nye på.
 
Mon vi nogensinde bliver færdige med at renovere???

12 kommentarer:

  1. Den er mega fed, havde også købt den :-)

    SvarSlet
  2. Den passer da kanon ind! Og ser godt med den nye dør! Hjemme hos os står den på etablering af nyt badeværelse i den her uge...og nej, vi bliver aldrig færdige med vores lille ejendom;-)

    SvarSlet
  3. Havde straks købt den...især hvis jeg havde plads til den;-)Flot flot hoveddør.

    God mandag, som jo er startet smukt.

    KH bedstemorkaren

    SvarSlet
  4. Den er super fin og passer da umiddelbart rigtig fint i jeres udestue. Og så har du da en dygtig handyman, det bliver flot!
    /tina

    SvarSlet
  5. Hvor er den lækker Libbie! Vi har ikke plads, men ellers kunne jeg godt tænke mig sådan en. Fedt at din mand er så handy....generelt er jeg virkelig godt tilfreds med min mand, men handy er ikke lige det første jeg tænker om ham:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  6. Nææææ hvor er jeres indgang parti blevet godt WAUW det er slet ikke til at kende.

    Din day bed er fantastisk lige dig og jeres udestue.

    Jeg så en lignende seng i genneren idag, vi har desværre bare ikke plads til sådan en skønhed.


    SvarSlet
  7. Wauw den er fin - den kunne jeg også falde for!

    SvarSlet
  8. Åh ja, havde jeg pladsen, ville jeg også elske at eje en daybed:-) Super godt fund!

    SvarSlet
  9. Den var fin - likte godt den stilrene formen :)

    SvarSlet
  10. Den er da lige dig! :-) Lyder bare så hyggeligt at du og din far har den tradition sammen.

    SvarSlet
  11. Den er altså lækker!! Lucky you! :-) /Maria

    SvarSlet
  12. Hold nu op, hvor er den Day bed fantastisk! Du har altæasaft ti agent for at spotte lækre lopper :-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)