onsdag den 24. april 2013

Hvem hitter hos Jer?


Hos Emil er det Bamse & Kylling der hitter, ja og ikke mindst Luna,
kan I forstille Jer, hvor mega sødt det er, når han sidder med iPaden og
siger: "Luna...nisse...synge...[æederlys]" (oversat; efterlysning)
Fra julekalenderen Bamses Julerejse


Jeg har tidligere syet kendis bukser til ham,
men de er begyndt at stumpe, så jeg måtte i gang igen.


Én lækker blød mørkegrå denim med stretch købt her hos Hellena
Gammelt sengetøj og hjemmelavet fladt piping efter Anna´s DIY
 
Lommerne er foret med klart lyseblå bomuldsstof, jeg kan godt li´ at de store lommer
er "dobbelt-belagt", tit også fordi det gamle sengetøj er tyndt og slidt.


 
Skal nok vise billeder igen når Emil har lyst til at stå model!
 
Kan I have en dejlig onsdag, her kommer solen til at skinne, 
hvis ikke på mig - så indeni mig, for de to store kommer hjem!


14 kommentarer:

  1. Super flotte bukser :) hjemme hos os er det Timmy fra Timmy-tid. Ida Marie har sin helt egen Timmy sovebamse :) og da Marius var i den alder (knap 2 år) var det primært byggemand Bob..

    Du må også have en skøn dag, tror min far har leveret det dejlige vejr, i hvert fald her i Jylland :)

    Kh Marianne

    SvarSlet
  2. Super flotte bukser. Her er det lige for tiden Disney filmen Tarzan eller Oliver der hitter. Men ellers er hun helt vild med Scooby Doo. :-)

    SvarSlet
  3. Hjemme hos os er der lynet McQueen og alt andet fra Cars/Biler der hitter hjemme hos os. Casper er næsten 3 år og har været helt skudt i McQueen i omkring ½ års tid nu - tør slet ikke gætte på hvor mange gang vi har set filmene der hjemme...
    Kærlig Hilsen Heidi
    www.ehv16.dk - kig gerne forbi

    SvarSlet
  4. Ih hvor er de søde :-) Glæder mig til at se ham i dem! Louis er vild med Thomas Tog - ja alt i tog og transportmidler :-)
    God dag til dig også! Jeg er gået i gang med DIY til Linning, så den kommer snart!
    Kh viola

    SvarSlet
  5. Hvor er de fine og jeg kan godt forstå, at bamse hitter hos Emil. Bamse har virkelig været populær i mange år. Min ældste som nu er 28 år var også helt vild med bamse og så det i tv. Alt det bamse stof som du i øjeblikket syer lommer af, havde han som sengetøj og det gik i arv til begge hans søstre. Med skam i stemmen må jeg indrømme, at det hele er røget ud engang hvor vi ryddede op i alle baby og børne tingene :-( Der blev kun gemt de fine gamle sæt fra min tid som baby. Skamme skamme....

    Kh Mette

    SvarSlet
  6. Super sejt. De er så flotte.
    Her hos os er det Mouk og Chavapa. Spørg lige om det ikke også lyder søjde når min lille Matil siger det ; )
    Merle er mere til Jordbær Marie....alletiders pige mmm mmm.
    Det er lige før man selv kan sige med på alle sangene.
    Håber du får nogle rigtige dejlige dage sammen med dine børn.
    Kh Anja.

    SvarSlet
  7. Hvor er det nogle super seje bukser. De ville også gå rent ind hjemme hos os, hvor Julerejsen også husere. Når Mille kan sige replikkerne før Bamse og Kylling gør det, bliver jeg lidt nervøs. Ser de det mon så for meget...? Mads er lidt mere bekymret. Han skal have forsikring om at julemanden ikke kommer hjem til os. "Nej nej der er laaaang tid til endnu".
    Ha en dejlig dag.
    Kh Line

    SvarSlet
  8. Tøft stoff på lommene - nå blir gutten cool :)

    SvarSlet
  9. Her er det Minnie hos den yngste der oftes er et hit, med den store har jeg opgivet at følge med for det skifter som vinden blæser.

    Libbie se mit nyeste indlæg, håber på at kunne få noget hjælp der fra jer andre for føler helt lost lige pt

    SvarSlet
  10. Det store hit hos Karl på 3 er Ramasjang Mysteriet og Lille Nørd... ingen af delene er nemt at lave kendis bukser af...
    Men hvor er de fine med de store lommer...
    Karl synger også ofte melodier med når de er i fjernsynet - og jeg holder vist aldrig op med at synes at det er mega-nuttet...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  11. Wiiii, this is so adorable, dear!!! xoxo

    SvarSlet
  12. Hvor er det noget sødt stof med bamse og kylling. Hvor er det ærgerligt at det ikke er noget man kan købe mere :) Min Emil er også meget glad for bamse og kylling :)

    SvarSlet
  13. Hvor er de blevet super flotte, Libbie! Super flot med den flade piping. Det vil jeg også forsøge mig på : )

    Her hjemme er den mindste (Alba) åben for det meste, endnu, men Go, Diego Go, er et stort hit lige nu. Den eldste (Pelle) er mere til Ben10 og Umizoomi (jada, kontrasterne længe leve! ;-) Hi, hi.

    Bamse og kylling har vi også som sengesæt her hjemme, fra vores tid i DK. Det er stadig i brug, og jeg kan huske at Pelle kunne lide dem da han var lille : )

    : ) Marthe

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)