mandag den 10. december 2012

På besøg i "Lumi"


Nabobyen har en skøn genbrugsforretning,
 så da Victor skulle træne gymnastik derovre, så Anna og mig vores snit til at komme ud og ose.
 

Efter min mening den lækreste kagedåse!!
Glæder mig til at finde plads til den når julen skal pakkes væk..

 
Og et fint porcelæns-skærebræt med skønne brugsspor..
Dem ville jeg gerne have mange flere af!

Portvinsflasken er fyldt, for her i huset bliver gæsterne budt i hele december måned.
Julen skulle jo nødigt bæres ud....


9 kommentarer:

  1. Den dåse er så skøn Libbie :)

    SvarSlet
  2. Rigtig fin dåse, og hvor hyggeligt med en glas portvin til gæsterne. Tror ikke jeg kan lide det, men det minder mig om "hjemme", som er i Sønderjylland:0)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  3. Sikke hyggeligt med portvin til gæsterne. For år tilbage oplevede vi det i en møbel forretning vi handlede i og inden vi skulle gå fik vi et glas portvin, så vi ikke bar julen ud. Skønt ...

    Kh Mette

    SvarSlet
  4. SÅ fin dåse! Skønt låg! Hvor sjovt med portvinen - har faktisk aldrig hørt den med at bære julen ud (!!!). Men nu får jeg helt lyst til portvin (kl 14.30 på vej hjem i bussen. Er det overhovedet lovligt?! ;-D).

    SvarSlet
  5. Fed dåse....:-)
    Vi har også altid portvin i december... Uhmmmm:-) sød ide at have den stående fremme, vores står bare i et skab.
    Hilsner fra
    Pernille

    SvarSlet
  6. Portvin er også bare godt, elsker at få den til dessert. Måske jeg også burde byde gæster på en lille en til ganen.

    kh. Lis

    SvarSlet
  7. Sikke en skøn dåse - og sød tradition med portvinen:)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)