søndag den 9. september 2012

Kan man snakke for meget??

Havde en fantastisk eftermiddag i går!
 
Havde jo besøg af Lene og Maria
Vi snakkede og snakkede, drøftede, vendte og drejede, hyggede og sludrede
Jeg kunne slet ikke få nok!!


Maria begavede mig med denne skønne skønne dåse,
og hun ramte plet, den passer lige ind her hos mig.

Den er købt i en fed butik i Kolding og
Maria har lige skudt en Give Away igang med en lækker retro skål derfra..
 
 
 Lene havde syet/lavet den flotteste idébog,
så mega-sej at min egen version er gemt langt væk nu!!
 
 
Maria havde også tegnet disse søde glade klumper,
elsker hjemmelavede kort!

Kæreste Lene og Maria
Skønt, at I kørte den lange vej herned til mig og mine.
Skønt, at I så igennem fingre med mit spindel.
Kom gerne igen!



9 kommentarer:

  1. nej det kan man ikke... tøse snak er bare det skønneste:-) - bare rolig jeg skal nok snakke dit øre af d. 7;-D

    SvarSlet
  2. Åh søde Libbie - det var bare så HYGGELIGT og jeg var SLET ikke færdig med at snakke, da vi måtte køre hjem igen. ;-) Du bor bare fedt - og sikke en udsigt! Jeg kører gerne til Toftlund igen en dag!

    SvarSlet
  3. Så fine gaver :) Dåsen er så skøn :)

    SvarSlet
  4. Libbie, man kan ikke snakke for meget.
    Jeg har en rigtig god veninde, og når vi ses går snakken også rigtig godt. Det er som ny livsenergi efter sådan en god dag med snak :o)
    Og hvilke skønne gaver du har fået!

    SvarSlet
  5. Nej - tøse snak er der altid plads til. :) Sikke en skøn dåse samt bog du har fået..

    SvarSlet
  6. For noen snille og flinke piker å få på besøk - kan de komme hit også? ;)
    Flotte gaver :)

    SvarSlet
  7. Lyder som en skøn eftermiddag, og så fine gaver :) har selv en dåse magen til, den er dog godt slidt efter mange års brug ;)

    SvarSlet
  8. Nej det kan man ikke. Dejligt i havde så god en dag. Og sikke fine gaver. Ønsker mig også nogle krea venner at mødes med. Håber jo stadig at der er nogle der melder fra til dit blog træf:-)

    SvarSlet
  9. tusind tak for sidst Libbie. Det var mega hyggeligt og effektivt på samme tid. Jeg fandt i øvrigt en løsning på dét der vi snakkede om med at skjule sømrummet. Sender dig en mail snarest

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)