fredag den 27. juli 2012

Binemor is back


Kære alle

Så er jeg tilbage for fuld styrke!
Har tilbragt en uge i sommerhus ved Aabenraa fjord,
det super smukke Skarrev,
i et bedårende blåt træsommerhus med den smukkeste panorama havudsigt!

Ungerne har badet
Vi har drukket rødvin
Anna blev 9 år og fejret med manér
Vi har spist godt
Vi har haft venner til grill
Vi har spist masser af slik

.................nu skal den sidste uge af ferien nydes, dog en smule mere fastlagt
(læs; jeg har nok taget 5kg på)

Tusind tak for alle Jeres skønne kommentarer
I gir´ mig lyst til at blogge!

Husk min give away som trækkes på onsdag
Mon vi når den ekstra præmie???
I kan deltage HER

4 kommentarer:

  1. Lyder som en dejlig ferie, jeg HAR taget 5 kg på, øøøøvvv!! Så nu skal der andre boller på suppen.
    God weekend
    Kh Mia

    SvarSlet
  2. Dejligt at i havde en god uge i sommerhuset, og så lige med det super skønne vejr også...
    Vi var nede og besøge et vennepar i tirsdags, også i skarrev, og sikke en lækker strand :-)
    Håber du nyder den næste uge lige så meget....

    SvarSlet
  3. Dejligt når ferien er skøøøn !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  4. Skønt at have dig tilbage.
    Jeg har også en uge tilbage af ferien, den skal nydes max, og jeg har flere projekter på programmet...
    Krydser hvad krydses kan for lidt held på onsdag.
    Kram Trine

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)