lørdag den 9. juni 2012

Win-win



Igen er det Pernille med dette indlæg, som greb min opmærksomhed...

Ind forbi Liebe(!)
og endelig kan jeg vise Jer,
hvad jeg bl.a. fik handlet
 (dengang tilbage i februar måned)..


Ja, for jeg købte jo også disse fine greb, manden vidste bare ikke at posten havde mere med..

Den perfekte gave til fars dag - hvis jeg selv skal sige det!

Ja og mor kruset, det er jo bare ren win-win...

I aften står den på fællesspisning, så gryderne er fyldte, alt imens maskinen snurrer - herligt!


4 kommentarer:

  1. De er så fine kopper - har også kigget på den flere gange. Mon ikke de ender med at flytte ind hjemme hos os en dag også ;o).

    God weekend - knus Pia

    SvarSlet
  2. Tillykke med krusene - de er så fine :)

    SvarSlet
  3. Så fin gave til far, og det gjør jo ikke noe at der var et like fint krus til mammaen også :)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)