onsdag den 4. april 2012

Når man bare har meget meget mere at gi´


Allerførst beder jeg Jer om at læse DETTE INDLÆG


--------------------------------------------------------------


...og så til sagens kerne(!)


Bambi, søde uskyldige bambi...

Skønne skønne Pernille, som bare er mor med MEGET MEGET mere, har midt i sydgom, børnesavl, oprydning, arbejde osv osv tænkt på MIG!!!

Husket, at jeg for lang lang tid siden kommenterede hendes evne til at spotte de søde porcelæns dyr, som jeg sukker efter men aldrig falder over.

...Hvad er det, der får hende til at sende mig den Bambi, som hun fandt en lørdag nede i byen??
Jeg er bare SÅ glad Pernille!

Læste dit indlæg og tænkte faktisk, at det blev spændende at se, hvem du havde sendt noget til, men havde da overhovedet ikke mig selv i tankerne!!

Somme tider er man bare uden ord....





5 kommentarer:

  1. Hold da op... Ved ikke hvad jeg skal sige, men der er bare mennesker derude som er helt fantastiske! Tillykke med bambi, og med at et menneske tænker på dig, måske bare fordi...

    ... fordi du er den du er :o)

    SvarSlet
  2. Åhhhh det er så dejligt med små overraskelser:-)
    Sød lille figur.:-)

    SvarSlet
  3. Pyh så kom den sikkert frem? Var bange for om den mon kunne klare mosten med posten :)
    Så fint den står der hos dig, er glad for du blev glad for den!
    Rigtig god påske til dig og dine søde Libbie

    SvarSlet
  4. Dejlig måde at starte ferien på...så kan den da kun blive god ;o)

    SvarSlet
  5. Det er bare sådanne ting der varmer:) Rigtig god påske.
    Har forresten en Erik Kold Spaghettig bøtte hvis du stadig er interesseret:)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)