torsdag den 2. februar 2012

Bli´r ALDRIG træt af dem...



Husker ikke hvem der havde en give away med en uro magen til denne(?)

Men jeg kunne simpelthen ikke stå for den, så fluks købte jeg den her

Ahrmen jeg si´r jer et flot stykke håndarbejde(!) Sirligt udskårne små øjne, stødtænder og "tæer", den er SÅ flot og pynter nu naturligvis i vinduet hos Emil. Denne kunne han bare ikke leve uden...


Kender I det med at styrte hjem fra arbejde med 3 unger under armene og ikke tænke på andet end at hoppe i natbukserne???? Sådan havde jeg det i dag.......

.......men i morgen er det fredag og så er det weekend og så kommer mine dejlige svigerforældre og hygger, DET glæder jeg mig til.

3 kommentarer:

  1. Hvor er den fin : )
    Du har bare noget med de der natbukser *smiler*... selv nytårsaften *Griner*
    God weekend til jer.
    Knus

    SvarSlet
  2. Fine elefanter :)

    En kollega har engang sagt til mig, at dét der med at smutte i de 'rare' bukser og lige hive bh'en ude af ærmet når man kommer hjem, det kan gå når man er en ung pige, men når først man fylder fyrre så er det altså slut...underforstået, hvis man vil holde på sin mand så må man oppe sig lidt :D Synes det var lidt sjovt, men hun har nok ret - godt vi har nogle unge år tilbage :)

    SvarSlet
  3. Jeg havde en giwe-away med sådan en uro.

    Hun er super dygtig - de er skønne

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)