lørdag den 10. december 2011

Teorien om engle...

....findes de? eller findes de ikke?

Ifølge mig så gør de! Og for godt 1 uge siden blev det endnu engang bekræftet for mig.......

Kom hjem og posten havde efterladt en pakke til mig........ (og straks tænker man om der er noget på trendsales man har glemt)...men nej, jeg ventede ingen pakker med posten.......


Søde, søde, betænksomme Pia TUSIND TAK! Det varmede helt ind i hjertet, at du havde tænkt på mig, for ja jeg må indse, at tiden til bloggen er blevet minimeret temmelig kraftigt efter at der er kommet 37 timers arbejde på kalenderen(!) Men jeg er her stadig tøser så don´t forget me!

Knus

7 kommentarer:

  1. Dejligt med sådan en engel. Og ja de findes faktisk i mange skikkelser og hændelser :)

    SvarSlet
  2. Den slags varmer virkelig! Skønt

    SvarSlet
  3. Godt at "se" dig. Jeg tænkte faktisk på dig forleden - og at det var længe siden, at du havde lyd fra dig. Men jeg burde jo kunne regne ud, hvad årsagen var. Herligt at høre, at du har fået din hylde arbejdsmæssigt.
    God weekend.

    SvarSlet
  4. hvordan går det ellers, sådan med at være på arbejde??? Får du livet og hverdagen til at hænge sammen overhovedet??

    Vil meget gerne høre hvordan du får det til fungere???

    KH Louise

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)