tirsdag den 27. september 2011

En lille pige og hendes skæbne

Har lige syet og afleveret endnu en barselsgave, denne gang til en lille pige hvis skæbne er stor, men lykkelig.

Blot et døgn efter hun blev født, blev hun overdraget til sin nye familie, hendes forældre er blevet erklæret uegnet til at passe på hende. Heldigvis findes der familier, som står klar til at tage vare på sådanne børn.

Det er mit meget gamle vennepar (dem jeg startede med at feste med da jeg var 17!) der nu, til trods for at de selv har 3 børn, har sagt ja til at opfostre M, som var hun deres egen.







....bukserne passer perfekt til den lille mås!

8 kommentarer:

  1. Godt der er mennesker med sådan et overskud.
    Kh Christina

    SvarSlet
  2. Hvilket overskud. Jeg kunne ikke - først knytte mig så meget til et menneske, og hele tiden være angst for, at forældrene lurer i baggrunden - og måske bliver erklæret egnede.

    Virkelig hatten af for dem.

    Dejlige bukser.

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine!!! Det er sgu fedt at der findes mennesker som dem!!

    SvarSlet
  4. Dejlige mennesker :)
    - Og fine bukser. Er ret pjattet med lommerne...

    SvarSlet
  5. Hej Libbie...Jeg har været fast læser på din blog i en uges tid, og er nød til at give mig til kende:-))... For jeg kender dig fra Toftlund, og synes det er helt fantastisk at jeg tilfældigt faldt over din blog herinde i blog-land... Ganske kort er min bror Stefan som gik i klasse med Palle... Hmm, mon du ved hvem jeg er ?? Rosita Kragh ( Toft)...

    SvarSlet
  6. Sonja: Tusind tak for roserne :)

    Christina: Ja sådan tænker jeg også, og tror desværre at der er langt flere af de børn end vi lige går og tror :)

    Rie: Du kan tro at plejemoderen også gør sig mange tanker hele tiden!

    Jette: Tak søde!

    Sara: Tusind tak! De er også sjove at lave.

    Rosita: Naturligvis ved jeg hvem du er :) Og hvor sjovt at du har fundet min blog!! Jeg kan desværre ikke læse din(?)
    Hvad laver du af krea-ting???
    kh Libbie

    SvarSlet
  7. Hej igen... Det kan jeg da ikke forstå at du ikke kan, altså læse min blog!! Hmm, mystisk??
    Jeg er helt ny herinde, har kun blogget ca. 1 måned.. Men hold da op hvor kan man finde meget inspiration og gode ideér i Blog-land..

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)