onsdag den 8. juni 2011

Pip-pip

Godaften!

Klokken er nu næsten 22, alle børn sover sødt (er der noget så vidunderligt som børn der sover?) *smiler* Jeg kan ikke få nok af at kigge på dem, især nu hvor de 2 store endelig er hjemme igen! Det føles bare mest rigtigt når der er børn i alle værelser.
Alle madpakker er smurt, mad til manden, som er til fodbold, står klar til at blive varmet, morgenmadsskåle er sat frem sammen med dagens vitaminpille, vaskemaskinen er tømt og så er der tid til at blogge.

Har haft en skøn dag, følt mig ovenpå på den fede måde. Gået en tur i rask trav med barnevognen og blev temmelig våd da børnene skulle hentes hjem midt under et skybrud!!

I dag skal I stifte bekendtskab med mine skønne husdyr. De små tykke fugle er arvestykker og giver mig gode tanker om min dejlige mormor. Hun har nemlig også et sæt stående i sin lejlighed. Synes de er sjove at sætte sammen med "nye" ting såsom min lækre store sorte Kähler vase.
Mågerne er også arvestykker, de hænger i soveværelset og passer på os. Jeg vil gerne have flere men er endnu ikke stødt på nogen, så leder hver gang jeg er til loppemarked.

Og til sidst må I bare lige se Emil der får banan for første gang *griner* - han var noget betænkelig, men spiste lidt og har i dag også smagt jordbær. Vi tager det stille og roligt med alle de nye smagsoplevelser, han synes jo stadig at mors mælk er nr. 1

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)