tirsdag den 21. juni 2011

Mine pragtfulde orange elefanter



Mama Lola har forelsket sig i de skønne elefanter og spørger hvor det kommer fra (derfor dette indlæg)

Som I kan se er det produceret af noget der hed "nt of denmark". Jeg har forsøgt at google det, men intet at hente der (øv)
Min mor husker ikke hvor hun har fået det fra, men jeg brugte det som baby og heldigvis er det blevet gemt.
Der var også et pudebetræk, som jeg brugte til mine dukker, men det gik desværre tabt sammen med en gammel campingvogn....

7 kommentarer:

  1. SUK det er SÅ fint, vil så gerne at lillesøster kunne få æren i at sove i sådan et sæt.
    Jeg har lige fundet vejen til dig blog og nu blvier jeg hængende:-)

    SvarSlet
  2. Hej igen
    Tak for indlægget:) og øv man ikke kan Google det:(
    Det er simpelthen så fint! Hvis du nogensinde overvejer at sælge det så er jeg klar - men det er jo selvfølgelig fra din barndom:)
    Jeg er da blevet klogere nu:)

    Tusinde tak for hjælpen og hvor er det bare fint!
    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  3. Så er jeg blevet klogere og ved nu hvem som producerer de skønne dynebetræk - har skrevet til dem, men det er sikket en tapt sag, men må kan da altid få et nej:)
    Tak for hjælpen igen:)

    SvarSlet
  4. Hej med dig!

    Sikke mange flotte ting du laver! Er selv fra vinteren/november 1979! Hehe. Hvor i landet kommer du fra? :o)

    Med venlig hilsen

    Mie

    SvarSlet
  5. Kære søde Mie! Tusind tak for de rosende ord. Ja jeg prøver mig frem, har jo faktisk kun haft min symaskine i et par måneder..
    Jeg bor i hjertet af Sønderjylland og dig??
    dbh Libbie

    SvarSlet
  6. Hihi jeg har også kun haft min symaskine et par måneder og jeg har ikke fået den brugt endnu, men jeg har stoffet til det.
    Jamen, jeg bor i midtjylland i en by som hedder Stoholm.

    Knus Mie

    SvarSlet
  7. Hvem havde så produceret det Mama Lola - lad spændingen blive udløst :)

    Smil fra Mia

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)