tirsdag den 28. juni 2011

Lev i nuet

Solen skinner og der er dejlig varmt i Danmark, derfor er her så stille på min blog, vi lever nemlig udenfor(!)

Nyder sommeren, gør hvad der passer os, lukker øjnene for beskidte gulve og store nullermænd, render ind og ud, har gennemtræk, masser af trælse fluer, griner og fjoller og nyder hinanden.


Grillede og lavede snobrød på terrassen søndag aften.


Hyggede i haven med masser af frisk frugt og leg på trampolinen..


Og så er vi så priviligerede, at der er et super lækkert friluftsbad her i byen, ungerne elsker det! Mener faktisk at det blev bygget under 2.verdenskrig, men for et par år siden blev det moderniseret og det er en skøn oase lige op af skoven. Uha her har jeg brugt mange timer som barn.


...og Emil ku lige holde til det i skyggen.

Symaskinen holder varme-fri :)

Nyder I også sommeren???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)